Přihlásit se
Prohlížení dle Autor Eger, Ludvík
Přejít na:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
nebo zadejte několik prvních písmen:
Seřadit dle:
název
datum vydání
datum zaslání
Řazení:
vzestupně
sestupně
Výsledků na stránku
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autorů na záznam:
Všechny
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Zobrazují se výsledky 17 až 36 z 50
< předchozí
další >
Datum vydání
Název
Autor
2021
The effect of COVID-19 on consumer shopping behaviour: Generational cohort perspective
Eger, Ludvík
;
Komárková, Lenka
;
Egerová, Dana
;
Mičík, Michal
2018
Employer branding on social media and recruitment websites: symbolic traits of an ideal employer
Eger, Ludvík
;
Mičík, Michal
;
Řehoř, Petr
2021
Evaluace komunikace vybraných kosmetických značek na sociálních médiích
Reifová, Jana
;
Eger, Ludvík
2017
Evaluation and comparison of B2C e-commerce intensity in EU member states
Kunešová, Hana
;
Eger, Ludvík
2020
Face-to-face and electronic communication with customers in retailing and company performance: a case study in the electronics and communication equipment retail industry in the Czech republic
Eger, Ludvík
;
Suchánek, Petr
2020
Face-to-Face and electronic communication with customers in retailing and company performance: A case study in the retail industry in the Czech Republic
Eger, Ludvík
;
Suchánek, Petr
2019
Facebook and Public Relations in Higher Education. A Case Study of Selected Faculties from the Czech Republic and Slovakia
Eger, Ludvík
;
Egerová, Dana
;
Krystoň, Miroslav
2020
How do first year university students use ICT in their leisure time and for learning purposes?
Eger, Ludvík
;
Tomczyk, Lukasz
;
Klement, Milan
;
Pisoňová, Mária
;
Petrová, Gabriela
2012
Marketing na sociálních sítích jako inovace marketingu na internetu
Eger, Ludvík
;
Baslová, Taťána
;
Divišová, Michaela
;
Rudolfová, Eva
2021
Marketing školy
Eger, Ludvík
2018
Metodické listy pro předměty doktorského studijního programu P6208 Ekonomika a management Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni
Dvořáková, Lilia
;
Basl, Josef
;
Cimler, Petr
;
Eger, Ludvík
;
Egerová, Dana
;
Gangur, Mikuláš
;
Jakubíková, Dagmar
;
Plevný, Miroslav
;
Pokrivčák, Ján
;
Preis, Jiří
;
Taušl Procházková, Petra
;
Vacek, Jiří
;
Toncarová, Helena
2021
Millennial Job Seekers´ Expectations: How do Companies Respond?
Egerová, Dana
;
Kutlák, Jiří
;
Eger, Ludvík
2020
Online safety as a new component of digital literacy for young people
Tomczyk, Lukasz
;
Eger, Ludvík
2021
Perceptions of Personalization in Company-consumer Interactions on Social Network: Experiment Conducted in the Czech Republic
Eger, Ludvík
;
Komárková, Lenka
;
Zákružná, Veronika
2021
Perceptions of personalization in company-consumer interactions on social network: experiment conducted in the Czech republic
Eger, Ludvík
;
Komárková, Lenka
;
Zákružná, Veronika
2015
Perspectives of talent management: evidence from czech and slovak business organisations
Egerová, Dana
;
Lančarič, Drahoslav
;
Eger, Ludvík
;
Savov, Radovan
2018
Recruitment through the use of corporate websites and social media – a case study: Association of Public Transport Companies in the Czech Republic
Boublíková, Lucie
;
Eger, Ludvík
2019
Regional governments in the Czech Republic and Slovakia and communication with the public using social media
Eger, Ludvík
;
Sládkayová, Michaela
2023
The Relation Between Leadership and Expected Results from the Educational Process Within School Culture
Eger, Ludvík
;
Egerová, Dana
2020
The relation between school culture sub-categories and expected results of learning process
Eger, Ludvík
;
Prášilová, Michaela