Browsing by Author Eger, Ludvík

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 18 to 37 of 39 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Face-to-face and electronic communication with customers in retailing and company performance: a case study in the electronics and communication equipment retail industry in the Czech republicEger, Ludvík; Suchánek, Petr
2020Face-to-Face and electronic communication with customers in retailing and company performance: A case study in the retail industry in the Czech RepublicEger, Ludvík; Suchánek, Petr
2019Facebook and Public Relations in Higher Education. A Case Study of Selected Faculties from the Czech Republic and SlovakiaEger, Ludvík; Egerová, Dana; Krystoň, Miroslav
2020How do first year university students use ICT in their leisure time and for learning purposes?Eger, Ludvík; Tomczyk, Lukasz; Klement, Milan; Pisoňová, Mária; Petrová, Gabriela
2012Marketing na sociálních sítích jako inovace marketingu na internetuEger, Ludvík; Baslová, Taťána; Divišová, Michaela; Rudolfová, Eva
2018Metodické listy pro předměty doktorského studijního programu P6208 Ekonomika a management Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v PlzniDvořáková, Lilia; Basl, Josef; Cimler, Petr; Eger, Ludvík; Egerová, Dana; Gangur, Mikuláš; Jakubíková, Dagmar; Plevný, Miroslav; Pokrivčák, Ján; Preis, Jiří; Taušl Procházková, Petra; Vacek, Jiří; Toncarová, Helena
2020Online safety as a new component of digital literacy for young peopleTomczyk, Lukasz; Eger, Ludvík
2015Perspectives of talent management: evidence from czech and slovak business organisationsEgerová, Dana; Lančarič, Drahoslav; Eger, Ludvík; Savov, Radovan
2018Recruitment through the use of corporate websites and social media – a case study: Association of Public Transport Companies in the Czech RepublicBoublíková, Lucie; Eger, Ludvík
2019Regional governments in the Czech Republic and Slovakia and communication with the public using social mediaEger, Ludvík; Sládkayová, Michaela
2013Rozvoj lidí v organizaci a Lomingerův kompetenční modelEger, Ludvík
2018Social network Facebook and customer engagement: A pilot case study from the Czech RepublicEger, Ludvík; Egerová, Dana
2014Úvodní slovoEger, Ludvík
2012Úvodní slovoEger, Ludvík
2011Úvodní slovoEger, Ludvík
2011Úvodní slovoEger, Ludvík
2013Úvodní slovoEger, Ludvík
2017Úvodní slovoEger, Ludvík
2015Úvodní slovoEger, Ludvík
2015Vliv počasí na nákupní chování na internetu na příkladu České republikyPrantl, David; Eger, Ludvík