Prohlížení dle Autor Hommerová, Dita

Přejít na: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
nebo zadejte několik prvních písmen:  
Zobrazují se výsledky 6 až 19 z 19 < předchozí 
Datum vydáníNázevAutor
2022Multi-Dimensional Assessment of a Bavarian and Czech University: A Case Study of Sustainability ImplementationHerzner, Alexander; Hommerová, Dita
2020A Non-profit Organization Fundraising Plan – A Case Study of the Hospice of Saint Lazarus, PilsenStěhulová, Jitka; Hommerová, Dita
2019Ohlédnutí za konferencí XB-CONHommerová, Dita
2020The Perception of CSR Activities in a Selected Segment of McDonald’s Customers in the Czech Republic and Its Effect on Their Purchasing Behavior - A Case StudyHommerová, Dita; Šrédl, Karel; Vrbková, Lucie; Svoboda, Roman
2013Přeshraniční nákupní turismus v česko-saském příhraničíCimler, Petr; Hommerová, Dita; Potměšil, Jaroslav
2019The Significance of Branding and Marketing Communication of a Library Illustrated in an Exmample of a Selected Education and Research LibraryHommerová, Dita; Dbalá, Kristýna
2023Strategické marketingové plánování chrámu chmele a pivaKochová, Eliška; Hommerová, Dita
2023Strategické marketingové plánování Chrámu chmele a pivaKochová, Eliška; Hommerová, Dita
2019Trends in distribution strategies and their application in practiceHommerová, Dita; Kelešová, Miroslava; Satýnek, Michael
2019Úvodní slovoHoleček, Miroslav; Hommerová, Dita; Korelus, Pavel
2020Využívání nástrojů mobilního marketingu u cestovních kanceláří v ČRHommerová, Dita; Fiala, Michal
2020Využívání nástrojů mobilního marketingu u cestovních kanceláří v ČRHommerová, Dita; Fiala, Michal
2009Výzkum zavádění CRM v podnikové praxiHommerová, Dita
2020Why do Czech Customers Come to Upper Palatinate? Motives, Sales Volume and the Importance of Distance – A Case Study of Shopping in BavariaSegerer, Matthias; Hommerová, Dita; Šrédl, Karel