Prohlížení dle Autor Simbartl, Petr

Přejít na: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
nebo zadejte několik prvních písmen:  
Zobrazují se výsledky 10 až 23 z 23 < předchozí 
Datum vydáníNázevAutor
2022Kamerové systémy pro inscenační metodu výukySimbartl, Petr; Winnová, Aneta
2017Lidové stavbyDušková, Miroslava; Simbartl, Petr
2020Možnosti inovace studijního programu všeobecné ošetřovatelství v kontextu fenoménu 4.0Krocová, Jitka; Nováková, Jaroslava; Vaňková, Milena; Simbartl, Petr
2020Možnosti inovace studijního programu všeobecné ošetřovatelství v kontextu fenoménu 4.0Krocová, Jitka; Nováková, Jaroslava; Vaňková, Milena; Simbartl, Petr
2016Popis stavebnice LEGO MINDSTORMS EV3Baťko, Jan; Jakeš, Tomáš; Simbartl, Petr
2016Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků ZŠ: informatikaBaťko, Jan; Simbartl, Petr
2022Rozvoj jemné motoriky za pomoci vlastních didaktických desek v mateřské školeČiháková, Adéla; Simbartl, Petr
2020Rozvoj technické gramotnosti za pomocí počítačem řízených strojůSimbartl, Petr; Honzíková, Jarmila; Krotký, Jan
2022Testování květinových námětů na tvoření pro děti v MŠSedláčková, Alena; Simbartl, Petr
2019Using paper in kindergarten to develop and estimate levels of fine motor skillsLerchová, Kateřina; Simbartl, Petr
2019Using yarn in kindergarten to develop and estimate levels of fine motor skillsKoubová, Monika; Simbartl, Petr
2015Validace interaktivních učebnic pro základní školySimbartl, Petr
2016Využití dostupných cizojazyčných materiálů v popularizaci vědy pro žáky SŠ: informatika, matematikaKlečková, Gabriela; Nováková, Sylva; Sováková, Jana; Šíp, Martin; Jakeš, Tomáš; Simbartl, Petr; Honzík, Lukáš; Chacón Gil, Pablo
2019Využití programovatelné robotické hračky Bee-bot v mateřské škole a na prvním stupni ZŠ pro testování klíčové kompetence k řešení problémůSimbartl, Petr