Prohlížení dle Autor Slavík, Jan

Přejít na: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
nebo zadejte několik prvních písmen:  
Zobrazují se výsledky 1 až 19 z 19
Datum vydáníNázevAutor
2012Design and fabrication of MEMS low power heating membraneSvatoš, Vojtěch; Márik, Marian; Pekárek, Jan; Slavík, Jan; Chomoucká, Jana; Hubálek, Jaromír
2020Dynamická místa kurikula jako most mezi formálním a neformálním vzdělávánímKuberská, Markéta; Masopust, Pavel; Kolářová, Lucie; Desenský, Petr; Slavík, Jan; Mentlík, Pavel
2021Efektivita distanční výuky během pandemie covid-19Kohout, Jiří; Buršíková, Dana; Frank, Jan; Lukavský, Jindřich; Masopust, Pavel; Motlíková, Iva; Rohlíková, Lucie; Slavík, Jan; Stacke, Václav; Vejvodová, Jana; Voltrová, Michaela
2021Efektivita distanční výuky během pandemie covid-19Kohout, Jiří; Buršíková, Dana; Frank, Jan; Lukavský, Jindřich; Masopust, Pavel; Motlíková, Iva; Rohlíková, Lucie; Slavík, Jan; Stacke, Václav; Vejvodová, Jana; Voltrová, Michaela
2022Factors Influencing Effectiveness of Pandemic Distance Learning – Preliminary Findings From a Complex SurveyKohout, Jiří; Buršíková, Dana; Frank, Jan; Lukavský, Jindřich; Masopust, Pavel; Motlíková, Iva; Rohlíková, Lucie; Slavík, Jan; Stacke, Václav; Vejvodová, Jana; Voltrová, Michaela
2018Ještě jednou o stukturním přístupu k umění a k výtvarné výchově : odezva na diskusní příspěvek J. Vančáta O stukturním přístupu k umění a k výtvarné výchověSlavík, Jan
2020K jádru učitelské práce: o didaktickém přístupu učitelů k učebním úlohám v době koronakrize (průzkum mezi plzeňskými učiteli)Duffek, Václav; Kohout, Jiří; Kuberská, Markéta; Masopust, Pavel; Motlíková, Iva; Slavík, Jan; Stacke, Václav
2021K teorii aktivního vzdělávacího obsahu v transdidaktickém pojetíSlavík, Jan; Janík, Tomáš; Kohout, Jiří; Češková, Tereza; Mentlík, Pavel; Najvar, Petr
2019Kritická místa kurikula na základní škole pohledem mezinárodního šetření TIMSS a českých učitelů – poznatky z fyzikyKohout, Jiří; Mollerová, Marie; Masopust, Pavel; Feřt, Lukáš; Slavík, Jan
2018Kritická místa kurikula, organizační a klíčové koncepty: konceptuální vymezení a příklady z výuky geovědMentlík, Pavel; Slavík, Jan; Coufalová, Jana
2018Kritická místa ve výuce fyziky na ZŠ: úvod do problematiky a možnosti výzkumuKohout, Jiří; Mollerová, Marie; Masopust, Pavel; Feřt, Lukáš; Kéhar, Ota; Slavík, Jan
2020Metodické materiály pro práci s žáky se SVP v uměleckém vzdělávání ‒ výtvarný oborFidlerová, Ludmila; Káňová, Šárka; Komzáková, Martina; Slavík, Jan; Slowík, Josef; Sochor, Pavel
2019Nové poznatky z transdisciplinární didaktikyChocholoušková, Zdeňka; Slavík, Jan; Soukupová, Pavla
2020Podněty k didaktikám pro žáky se SVP ‒ výtvarný oborKomzáková, Martina; Mimra, Robert; Slavík, Jan; Sochor, Pavel
2022Preconceptions in Physics Among Pupils in Primary SchoolMasopust, Pavel; Kohout, Jiří; Mollerová, Marie; Kielbusová, Zdeňka; Slavík, Jan; Kratochvíl, Pavel; Feřt, Lukáš
2022Predictors of the Effectiveness of Different Approaches to Pandemic Distance LearningKohout, Jiří; Buršíková, Dana; Frank, Jan; Lukavský, Jindřich; Masopust, Pavel; Motlíková, Iva; Rohlíková, Lucie; Slavík, Jan; Stacke, Václav; Vejvodová, Jana; Voltrová, Michaela
2020The Same and the Different: On Semantization and Instrumentalization Practices in the (Maths) ClassroomJaník, Tomáš; Slavík, Jan; Najvar, Petr; Jirotková, Darina
2023Transformace obsahu ve třídě: vliv detailů výuky na žákovské porozumění struktuře vědecké znalostiKohout, Jiří; Stacke, Václav; Kuberská, Markéta; Konečná, Petra; Masopust, Pavel; Ferdiánová, Věra; Mentlík, Pavel; Slavík, Jan
2018Živé obrazy jako metoda výuky dějepisu: analytické zobecnění poznatků z praxeRodová, Veronika; Slavík, Jan