Název: | Modern Medicine Methods Compared to Teaching of Old Masters |
Další názvy: | Modern Medicine Methods Compared to Teaching of Old Masters |
Autoři: | Metzová, Karolína |
Vedoucí práce/školitel: | Franklin, David Eugene |
Oponent: | Kobylak, Skyland Václav |
Datum vydání: | 2013 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/10294 |
Klíčová slova: | medicína;komplementární medicína;léčení;alternativní léčebné metody |
Klíčová slova v dalším jazyce: | medicine;complementary medicine;healing;treatment;alternative healing methods |
Abstrakt: | Tato práce porovnává dva medicínské světy - klasickou, západní, školní, na faktech založenou medicínu a její protějšek, alternativní, biologickou medicínu. Užitím popisů různých konceptů a úhlů pohledu (fyzika, náboženství, filozofie, čínská medicína atd.) se autorka pokusila ukázat, že tyto dva světy říkají totéž, pouze jinými slovy. Součástí práce je slovníček některých stěžejních pojmů. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This thesis compares two worlds of medicine ? a classic, western, school, on facts based medicine and it´s counterpart, alternative, biological medicine. Using descritpions of different concepts and points of view (physics, religion, philosophy, Chinese medicine etc.) the author tried to prove that those two worlds say the same things, only with different words. Part of the thesis is a glossary of some crutial terms. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace.pdf | Plný text práce | 222,46 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
ved Metzova.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,75 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
op Metzova.pdf | Posudek oponenta práce | 970,93 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
prubeh obhajoby Karolina Metzova.pdf | Průběh obhajoby práce | 83,62 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/10294
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.