Název: Realistic Solar Disc Rendering
Autoři: Linţu, Andrei
Haber, Jörg
Magnor, Marcus
Citace zdrojového dokumentu: WSCG '2005: Full Papers: The 13-th International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision 2005 in co-operation with EUROGRAPHICS: University of West Bohemia, Plzen, Czech Republic, p. 79-86.
Datum vydání: 2005
Nakladatel: UNION Agency
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://wscg.zcu.cz/wscg2005/Papers_2005/Full/!WSCG2005_Full_Proceedings_Final.pdf
http://hdl.handle.net/11025/10955
ISBN: 80-903100-7-9
Klíčová slova: fotorealistické vykreslování;Rayleighův rozptyl;slunce;sledování paprsku
Klíčová slova v dalším jazyce: photo-realistic rendering;Rayleigh scattering;sun;ray tracing
Abstrakt: This paper concentrates on rendering the solar disc considering Rayleigh scattering, Mie scattering, absorption, and refraction. The atmosphere is modeled in layers, each layer having a set of individual optical properties. Based on di erent atmospheric temperature pro les and climates, the solar disc is rendered in realistic shape and color. In particular, we replicate optical phenomena such as the red and the green ash, limb darkening, and refractive distortions of the solar disc.
Práva: © UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:WSCG '2005: Full Papers

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Lintu.pdfPlný text358,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lintu_video.aviVideo14,39 MBAVIZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/10955

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.