Název: High-Quality Wavelet Compressed Textures for Real-time Rendering
Autoři: Grund, Nico
Menzel, Nicolas
Guthe, Michael
Citace zdrojového dokumentu: WSCG 2010: Communication Papers Proceedings: 18th International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision in co-operation with EUROGRAPHICS, p. 207-212.
Datum vydání: 2010
Nakladatel: Václav Skala - UNION Agency
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://wscg.zcu.cz/WSCG2010/Papers_2010/!_2010_Short-proceedings.pdf
http://hdl.handle.net/11025/11061
ISBN: 978-80-86943-87-9
Klíčová slova: komprese textur;vlnky;real-time vykreslování
Klíčová slova v dalším jazyce: texture compression;wavelets;real-time rendering
Abstrakt: Although modern graphics hardware provides up to 1.5 gigabytes of memory, methods for effective texture compression are still required since there is always demand for more detailed and realistic images. In this paper, we present a method for the effective compression of large images and textures based on a quadratic B-Spline wavelet. The transformation is followed by a tree-compaction algorithm, which achieves high compression ratio at good image quality.
Práva: © Václav Skala - UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:WSCG 2010: Communication Papers Proceedings

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Grund.pdfPlný text4,39 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/11061

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.