Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Szachtová, Alena | |
dc.contributor.author | Andersová, Simona | |
dc.contributor.referee | Kubíková, Kateřina | |
dc.date.accepted | 2014-08-27 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:22:02Z | - |
dc.date.available | 2012-12-12 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:22:02Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-06-30 | |
dc.identifier | 55770 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/12051 | |
dc.description.abstract | Moje diplomová práce se věnuje problematice šikany na základní škole. V první části popisuji teoretické aspekty šikany. V druhé části jsem se zaměřila na jednu konkrétní školu a zjistila jsem, jak jsou na tom s problematikou šikany. Mé výsledky byly pro mě překvapením. Myslela jsem, že šikana se bude vyskytovat méně a učitelé jí budou spíše ignorovat. Zjistila jsem, že ačkoliv se šikana na této základní škole vyskytuje, učitelé s ní zdatně bojují a děti tuto problematiku velice dobře chápou. | cs |
dc.format | 58 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | násilí | cs |
dc.subject | šikana | cs |
dc.subject | dítě | cs |
dc.subject | škola | cs |
dc.subject | nebezpečí | cs |
dc.subject | učitel | cs |
dc.subject | prevence | cs |
dc.title | Problematika šikany na ZŠ | cs |
dc.title.alternative | The issue of bullying at school | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra psychologie | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The dissertation deals with the issues of bullying in elementary school. The first part describes the theoretical aspects of bullying. In the second part I focused on one specific school and I discovered how they are understand issue of bullying. My results were a surprise for me. I thought that bullying will occur less and teachers are more likely to ignore it. I discovered that the bullying in the elementary school are exists, teachers are fighting with this efficiently and children this issue very well understood. | en |
dc.subject.translated | violence | en |
dc.subject.translated | bulling | en |
dc.subject.translated | school | en |
dc.subject.translated | child | en |
dc.subject.translated | danger | en |
dc.subject.translated | teacher | en |
dc.subject.translated | prevention | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP - Andersova.pdf | Plný text práce | 658,26 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Andersova - vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 281 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Andersova - oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 423,44 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Andersova - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 103,09 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/12051
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.