Název: Postavení a strategie prodejce osobních vozů
Další názvy: The position and strategy of a car dealing company
Autoři: Gažová, Kateřina
Vedoucí práce/školitel: Cimler, Petr
Oponent: Hommerová, Dita
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/12613
Klíčová slova: franchising;marketingový mix;podniková strategie;SWOT analýza
Klíčová slova v dalším jazyce: franchising;marketing mix;business strategy;SWOT analysis
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je charakteristika postavení a strategie firmy J. Přibyl, s. r. o., která využívá podnikatelského konceptu společnosti Nissan prostřednictvím franchisingu, a formulace vhodných doporučení pro tuto firmu. Hlavní metoda, použitá pro zhodnocení těchto aspektů, je situační analýza, která zobrazuje jak vnější, tak vnitřní prostředí podniku. Práce je rozdělena na část teoretickou, kde jsou zpracovány základní pojmy problematiky franchisingu, marketingového mixu a strategického plánování. Podle výchozích teoretických podkladů je zpracována praktická část, která je zaměřena na představení vybrané společnosti, podnikající na základě franchisingové smlouvy, popis prodejní strategie podniku a analýzu prostředí. Dále je provedena SWOT analýza a na jejím základě jsou formulovány výchozí podstrategie. Závěrem práce jsou představeny návrhy a opatření, jejichž cílem je zlepšení konkurenceschopnosti vybraného podniku.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of this bachelor thesis is to describe the position and strategy of the company J. Přibyl, s. r. o., which uses the business concept of Nissan Company through franchising, and to recommend appropriate suggestions for it. The main method used for the assessment of these aspects is a situation analysis that shows the internal and external environment of the company. The thesis is divided into the theoretical and the practical part. The theoretical part describes the basic definition of franchising, marketing mix and strategic planning. The practical part is based on the theoretical background. This part introduces the chosen company, which business is based on a franchise contract, and describes its sales strategy and business environment. Further the SWOT analysis defining initial sub-strategies is presented. The last part introduces suggestions how to improve the competitiveness of the company.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Gazova_Postaveni a strategie prodejce osobnich vozu.pdfPlný text práce1,47 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gazova_V.pdfPosudek vedoucího práce621,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gazova_O.pdfPosudek oponenta práce548,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gazova_P.pdfPrůběh obhajoby práce183,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12613

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.