Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPěchoučková, Šárka
dc.contributor.authorKyselová, Iva
dc.date.accepted2014-05-19
dc.date.accessioned2015-03-25T09:38:08Z
dc.date.available2011-01-03cs
dc.date.available2015-03-25T09:38:08Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-14
dc.identifier43254
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/13742
dc.description.abstractDiplomová práce Slovní hodnocení z matematiky v 1. a 2. ročníku 1. stupně základní školy se zabývá způsoby hodnocení práce v matematice na 1. stupni ZŠ. Posuzuje školního hodnocení. Zmiňuje kladné a záporné aspekty slovního hodnocení. V práci navrhuji slovníček pojmů, který je využitelný ve slovním hodnocení z matematiky. Na základě pozorování žáků vytvářím slovní hodnocení z matematiky za dané pololetí. Výstupní slovní hodnocení bylo podkladem k dotazníkovému výstupu. Smyslem dotazníků je zhodnotit slovní hodnocení z pohledu rodičů, učitelů a žáků.cs
dc.format89 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecthodnocenícs
dc.subjectmatematikacs
dc.subjectslovní hodnocenícs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectžákcs
dc.titleSlovní hodnocení z matematiky v 1. a 2. ročníku 1. stupně ZŠcs
dc.title.alternativeVerbal ranking of mathematics in grade one and two, at primary school (first grade of elemantary schoolsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra matematiky, fyziky a technické výchovycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis Verbal ranking of mathematics in grade one and two, at primary school (first grade of elemantary schools) deals with evaluation of work and its methods in 1st grade mathematics in elementary school. It assess on school evaluation. The thesis mentions positive and negative aspects of verbal evaluation. In my thesis I suggest the word list of concepts which can be used for evaluation. Based on my research in elementary school I?m creating a verbal evaluation in mathematics in a present midterm. Output of the verbal evaluation was the base for the questionnaire output. The purpose of the questionnaire is to evaluate verbal score from the parents, teachers and students point of view.en
dc.subject.translatedevaluationen
dc.subject.translatedmathematicsen
dc.subject.translatedverbal evaluationen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedpupilen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - Kyselova.pdfPlný text práce25,26 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kyselova - hodn..pdfPosudek vedoucího práce136,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek DP_Kyselova.pdfPosudek oponenta práce3,83 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kyselova - prot..pdfPrůběh obhajoby práce90,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13742

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.