Další názvy: "Strengthening the World by Fair Trade". Comparative analysis of selected German and Czech advertising media of Fair Trade
Autoři: Hejdová, Markéta
Vedoucí práce/školitel: Heitz, Gisela
Oponent: Smolíková, Marie
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/14473
Klíčová slova: fair trade;fair trade logo;rozvojové země;reklama a jazyk;reklamní nosiče;slovní hříčka;Česká republika;Německo
Klíčová slova v dalším jazyce: fair trade;fair trade logo;developing countries;advertising and language;advertising media;play on words;Czech republic;Germany
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce bylo charakterizovat základní principy spravedlivého obchodu, jeho rozšíření a vývoj ve světě. Práce se snažila o objasnění vlivu spravedlivého obchodu a zhodnocení perspektivnosti vývoje a posílení spravedlivého světa. Dále byly představeny různé typy reklamních nosičů a jejich konkrétní příklady z České republiky a Německa. Čtenář byl seznámen se slovními hříčkami, které vznikly v souvislosti s užíváním slova "fair" jako symbolem pro spravedlnost, a to nejen v oblasti obchodu. V závěru práce byla vypracována srovnávací analýza vybraných německých a českých obchodníků v roli reklamních nosičů, která objasňuje jejich motivaci a postoj ke spravedlivému obchodu.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of this thesis is to characterize the basic principles of Fair Trade, its enlargement and development in the world. This work sought to clarify the effect of Fair Trade and to evaluate the prospects of development and the strengthening of the concept of fair trade in the world. In addition to this, different types of advertising mediums and specific examples from the Czech Republic and Germany for these were presented. The reader was acquainted with the wordplays that have arisen in connection with the use of the word "fair" as a symbol for fairness, not only within trade. In the end, a comparative analysis of selected German and Czech businessmen was made. The role of advertising media selection was evaluated and explains their motivation and attitude to Fair Trade.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace_Hejdova_Marketa.pdfPlný text práce2,18 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek vedoucihoPosudek vedoucího práce666 kBUnknownZobrazit/otevřít
Posudek oponentaPosudek oponenta práce648,36 kBUnknownZobrazit/otevřít
ObhajobaPrůběh obhajoby práce363,69 kBUnknownZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14473

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.