Název: Etická dimenzia spoločensky zodpovedného podnikania
Další názvy: Ethical dimension of corporate social responsibility
Autoři: Čmelíková, Zuzana
Čmelík, Ján
Citace zdrojového dokumentu: Trendy v podnikání = Business trends : vědecký časopis Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. 2011, č. 2, s. 32-38.
Datum vydání: 2011
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://www.fek.zcu.cz/tvp/doc/2011-2.pdf
http://hdl.handle.net/11025/16180
ISSN: 1805-0603
Klíčová slova: etika;společenská odpovědnost firem;CSP;teorie zainteresovaných stran;řízení zúčastněných stran;aplikovaná etika
Klíčová slova v dalším jazyce: ethics;corporate social responsibility;CSP;stakeholder theory;stakeholder management;applied ethics
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of this article is to emphasize the role of ethics in corporate social responsibility. Authors focus their attention on the importance of stakeholder theory and stakeholder management for appropriate integration of CSR to the structure of organizations of various kinds. They explain that one of the basic preconditions for real and right CSP (Corporate Social Performance) is support and enhancement of these practices by organizational leaders.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 2 (2011)
Číslo 2 (2011)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Cmelikova.pdfPlný text215,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16180

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.