Title: Hodnocení webových stránek vybraných cestovních kanceláří
Other Titles: Web site evaluation of selected tour operators
Authors: Vondrášková, Marika
Tlučhoř, Jan
Citation: Trendy v podnikání = Business trends : vědecký časopis Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. 2012, č. 1, s. 57-61.
Issue Date: 2012
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: článek
article
URI: http://www.fek.zcu.cz/tvp/doc/2012-1.pdf
http://hdl.handle.net/11025/16202
ISSN: 1805-0603
Keywords: internetový marketing;turismus;webová stránka;případová studie
Keywords in different language: internet marketing;tourism;web site;case study
Abstract in different language: The paper presents the application of internet marketing in the tourism sector. This case study is aimed to web site evaluation of selected tour operators in the Czech Republic. The paper tries to evaluate the current situation and to identify some recommendations for the web sites of tour operators.
Rights: © Západočeská univerzita v Plzni
Appears in Collections:Číslo 1 (2012)
Články / Articles (KEM)
Číslo 1 (2012)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vondraskova.pdfPlný text1,11 MBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/16202

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.