Název: Zdanění reklamy jako finanční podpory sportovců a sportovních družstev
Další názvy: Taxation of advertising as financial support to sportsmen and sports clubs
Autoři: Semerád, Pavel
Dvořáková, Veronika
Citace zdrojového dokumentu: Trendy v podnikání = Business trends : vědecký časopis Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. 2013, č. 1, s. 63-69.
Datum vydání: 2013
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://www.fek.zcu.cz/tvp/doc/akt/tvp-1-2013-clanek-8.pdf
http://hdl.handle.net/11025/16251
ISSN: 1805-0603
Klíčová slova: daň z příjmu;dar;marketing;reklama;sportovní klub;zdanění
Klíčová slova v dalším jazyce: income tax;gift;marketing;advertising;sports club;taxation
Abstrakt v dalším jazyce: This paper deals with the problems of advertising in sport and marketing by sportsmen and sports clubs in the Czech Republic. The methodological procedures of taxation are emphasized and recommendations for proper application of the advertising contract are given. The paper also points out elements which could cause additional taxation because of non-fulfilment of some conditions. The paper also deals with companies that buy advertising and their taxation with respect to the difference between giving a gift and advertising as specified in the Act on Income Tax. This paper was funded by IGA Project no. 17/2012 at the Faculty of Business and Economics, Mendel University in Brno.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2013)
Číslo 1 (2013)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Semerad.pdfPlný text531,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16251

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.