Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorArmstark, Milan
dc.contributor.editorHonzíková, Jarmila
dc.contributor.editorKrotký, Jan
dc.date.accessioned2015-11-04T06:19:12Z
dc.date.available2015-11-04T06:19:12Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationHONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; KROTKÝ, Jan ed. Olympiáda techniky Plzeň 2012 22.–23.5. 2012: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2012, s. [39-44]. ISBN 978-80-261-0131-4.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0131-4
dc.identifier.urihttp://www.olympiadatechniky.zcu.cz/@2012/download.htm
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/16695
dc.description.abstractTato práce je návodem na výrobu podnožníku pro hráče na kytaru, který lze využít v lidových školách umění, nebo na kroužcích kytary na základních školách. Na výrobu podnožníku byly použity různé materiály a techniky výroby. Výrobu podnožníku můžeme zařadit do výuky pracovních činností na základní škole.cs
dc.format6 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectpodnožníkcs
dc.subjectkytaristacs
dc.titlePodnožník pro kytaristucs
dc.title.alternativeFootstool for guitare playeren
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThis work si instruction for making footstool for guitare player. It is possible to use it for music schools or freetime lesson at primary school. They were used different materials and different techonology for making this footstool. It is also possible to file this aktivity to Craft at primary school.en
dc.subject.translatedfootstoolen
dc.subject.translatedguitare playeren
dc.type.statusPeer-revieweden
Appears in Collections:Olympiáda techniky Plzeň 2012
Olympiáda techniky Plzeň 2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Armstark_clanek.pdfPlný text526,38 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/16695

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.