Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSchlegel, Miloš
dc.contributor.authorLangmajer, Martin
dc.contributor.refereeBláha, Lukáš
dc.date.accepted2015-09-17
dc.date.accessioned2016-03-15T08:39:45Z-
dc.date.available2014-10-01cs
dc.date.available2016-03-15T08:39:45Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-08-31
dc.identifier63633
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/17954
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá sestavením matematického modelu malého dálkově ovládaného ponorného zařízení pro diagnostické účely. Jejím cílem je vytvořit matematický model se zahrnutím vnějších vlivů reálného prostředí. Práce popisuje základní principy odvození pohybových rovnic a možností modelovat vlivy prostředí. Tyto vlivy prostředí jsou identifikovány pomocí několika metod a pro nejpřesnější odhady je navrženo řízení ponorného zařízení. Matematický model i navržené řízení jsou implementovány v programovém prostředí Matlab/Simulink.cs
dc.format84 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdálkově ovládaná ponorná vozidlacs
dc.subjectbezpilotní ponorná vozidlacs
dc.subjectmatematický modelcs
dc.subjectreálné prostředícs
dc.subjecttřenícs
dc.subjectidentifikacecs
dc.subjectmetoda nejmenších čtvercůcs
dc.subjectlsqcurvefitcs
dc.subjectmoment setrvačnostics
dc.subjectmetoda přiřazení pólůcs
dc.titleMatematický model ponorky pro diagnostické účelycs
dc.title.alternativeMathematical model of submarine for diagnostic purposesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.thesis.degree-programAplikované vědy a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedMaster thesis deals with creating mathematical model of small remotely operated underwater vehicle for diagnostic purposes. The objective of the thesis is to create a mathematical model with the inclusion of external influences in real environment. Thesis describes basic principles of derivating equations of motion and describes ways to model the effect of the environment. These effects are identified using several methods and a design of control is proposed for the most accurate estimations. Mathematical model and control are implemented in the Matlab/Simulink software.en
dc.subject.translatedremotely operated underwater vehicleen
dc.subject.translatedunmanned underwater vehiclesen
dc.subject.translatedmathematical modelen
dc.subject.translatedreal environmenten
dc.subject.translatedfrictionen
dc.subject.translatedidentificationen
dc.subject.translatedleast squares methoden
dc.subject.translatedlsqcurvefiten
dc.subject.translatedmoment of inertiaen
dc.subject.translatedpole placement methoden
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KKY)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Dimplomova_prace_A13N0166P.pdfPlný text práce1,76 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Langmajer-v.pdfPosudek vedoucího práce3 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Langmajer-o.pdfPosudek oponenta práce5,32 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Langmajer-p.pdfPrůběh obhajoby práce1,39 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/17954

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.