Název: Nové trendy v marketingu
Další názvy: New trends in marketing
Autoři: Černý, Michal
Vedoucí práce/školitel: Hommerová, Dita
Oponent: Cimler, Petr
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/18353
Klíčová slova: guerilla marketing;mobilní marketing;nové trendy
Klíčová slova v dalším jazyce: guerilla marketing;mobile marketing;new trends
Abstrakt: Předložená bakalářská práce je zaměřena na téma "Nové trendy v marketingu" a jejím cílem je zjistit, jak se veřejnost staví ke konkrétním vybraným trendům. Autorem byly vybrány dva nové trendy ze světa marketingu, guerilla marketing a mobilní marketing, z důvodu jejich mnohého využití v České republice. V teoretické části jsou blíže charakterizovány jednotlivé trendy, jejich vznik a vývoj, nejvyužívanější formy, a také představeny konkrétní reklamní kampaně uskutečněné na území České republiky. Součástí práce je i dotazníkové šetření, které bylo prováděnou online formou a mělo poskytnout výsledky pro stanovené cíle. Výsledky jsou pak podrobně analyzovány a srovnávány s ostatními nalezenými studiemi.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis is focused on the topic of "New trends in marketing " and the aim is to determine the public attitude to the specific selected trends. The author selected two new trends from the world of marketing, guerilla marketing and mobile marketing, because a great deal of them has been using in the Czech Republic. The individual trends in detail, their origin and evolution and the most frequently used forms are specified in the theoretical part. There are also specific advertising campaigns carried out in the Czech Republic. The work also includes a survey which was conducted by online form and should provide the results for the targets. Then the results are analyzed in detail and compared with other known studies.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Michal_Cerny.pdfPlný text práce1,45 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Cerny_V.pdfPosudek vedoucího práce665,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Cerny_O.pdfPosudek oponenta práce695,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Cerny_P.pdfPrůběh obhajoby práce165,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18353

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.