Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMach, Petr
dc.contributor.authorHnilicová, Kateřina
dc.contributor.refereeKrotký, Jan
dc.date.accepted2015-05-29
dc.date.accessioned2016-03-15T09:00:29Z-
dc.date.available2013-11-25cs
dc.date.available2016-03-15T09:00:29Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-14
dc.identifier59847
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19810
dc.description.abstractDiplomová práce Tvořivost v technické výchově se zabývá podporou rozvoje tvořivosti pomocí souboru námětů. V teoretické části popisuje různá pojetí pojmu tvořivost, složkami a faktory ovlivňující tvořivost. Předkládá některé metody, kterými můžeme tvořivost podporovat, zabývá se technickou výchovou z pohledu Rámcově vzdělávacího programu a Školního vzdělávacího programu. Praktická část je rozdělena na dvě části, první část přináší soubor námětů, které podporují a rozvíjejí tvořivost žáků, cílem druhé části je realizace a ověření námětů v podmínkách Základní školy ve Skalné, okres Cheb v předmětech Praktické činnosti, Technická výchova a Laboratorní práce. Účelem průzkumu je zjistit vhodnost námětů pro rozvoj technické tvořivosti u žáků na základní škole. Výsledky jsou analyzovány a vyhodnoceny prostřednictvím grafického znázornění a vyjádření stanovisek.cs
dc.format97 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpraktické činnostics
dc.subjecttechnická výchovacs
dc.subjecttechnický materiálcs
dc.subjectžákcs
dc.subjectvýukové metodycs
dc.subjectaktivitacs
dc.subjectsamostatnostcs
dc.subjecttvořivostcs
dc.subjectrámcový vzdělávací program.cs
dc.titleTvořivost v technické výchově na ZŠcs
dc.title.alternativeCreativity in Technical Education at Primary Schoolsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis Creativity in technical education is concerned with promoting the development of creativity through a series of topics. The theoretical part describes the various concepts of concept creativity, components and factors affecting creativity. Presents some methods that can encourage creativity, dealing with technical education from the perspective of Framework educational programme, czek RVP and School education program, czek ŠVP. The practical part is divided into two parts, the first part presents a set of ideas that support and develop the creativity of students, the aim of the second part of the implementation and verification of ideas in the primary schools in Skalná, district Cheb in subjects Practical activities, Technical Education and laboratory work. The purpose of the survey is to determine the suitability of proposals for development of technical creativity among elementary school students. The results are analyzed and evaluated through graphical representations of opinions.en
dc.subject.translatedpractical activitiesen
dc.subject.translatedtechnical educationen
dc.subject.translatedtechnical materialen
dc.subject.translatedpupilen
dc.subject.translatededucational methodsen
dc.subject.translatedactivityen
dc.subject.translatedautonomyen
dc.subject.translatedcreativityen
dc.subject.translatedframework educational programme.en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Hnilicova_DP_2015.pdfPlný text práce3,46 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-hodnoceni vp Hnilicova.pdfPosudek vedoucího práce1,8 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-DP - posudek_oponenta_Hnilicova.pdfPosudek oponenta práce74,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Hnilicova protokol093.pdfPrůběh obhajoby práce175 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19810

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.