Název: | Přehled učebnic matematiky pro ZŠ a jejich analýza v kontextu osnov v 2. polovině 20. století |
Další názvy: | A Bibliography of Mathematics Textbooks for Primary Schools and their Analysis with Respect to Curriculum in the Second Half of the 20th Century |
Autoři: | Knížák, Pavel |
Vedoucí práce/školitel: | Kašparová, Martina |
Oponent: | Honzík, Lukáš |
Datum vydání: | 2015 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/19825 |
Klíčová slova: | učebnice;matematika;základní škola;osnovy;vzdělávací systém |
Klíčová slova v dalším jazyce: | textbook;math;primary school;curricula;education system |
Abstrakt: | Diplomová práce "Přehled učebnic matematiky pro ZŠ a jejich analýza v kontextu osnov v 2. polovině 20. století" předkládá soupis dostupných učebnic mezi lety 1950 2000. Tyto učebnice jsou zasazeny do kontextu školských vzdělávacích systémů a osnov matematiky pro 2. stupeň základní školy. |
Abstrakt v dalším jazyce: | Thesis "A Bibliography of Mathematics Textbooks for Primary Schools and their Analysis with Respect to Curriculum in the Second Half of the 20th Century" presents a summary of available textbooks between 1950 and 2000. These books are set in the context of school education systems and curricula of mathematics for the primary school. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP Pavel Knizak - Analyza ucebnic matematiky.pdf | Plný text práce | 5,32 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-hodnoc_knizak.pdf | Posudek vedoucího práce | 184,95 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-oponentsky posudek DP - Knizak.pdf | Posudek oponenta práce | 48,03 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Knizak protokol065.pdf | Průběh obhajoby práce | 116,62 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/19825
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.