Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHöppnerová, Věra
dc.contributor.authorFischbachová, Nikola
dc.contributor.refereeŠíp, Martin
dc.date.accepted2015-06-12
dc.date.accessioned2016-03-15T09:00:46Z
dc.date.available2014-06-13cs
dc.date.available2016-03-15T09:00:46Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-14
dc.identifier61174
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19836
dc.description.abstractTématem bakalářské práce jsou frazeologismy v německých časopisech pro mládež. Práce se dělí na dvě části. Teoretická části pojímá o teorii frazeologie, definici, charakteristických znacích a klasifikacích podle Fleischera a Burgera. V neposlední řadě je popsáno postavení frazeologie v textech. V praktické části se nachází analýza zabývající se výskytem frazeologismů v německých časopisech pro mládež. Pro analýzu byly použity tři typy časopisů (Bravo, Popcorn a Mädchen).cs
dc.format55 s. (73 959 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectfrazelogiecs
dc.subjectfrazelogismycs
dc.subjectčasopisy pro mládežcs
dc.subjectněmčinacs
dc.titleFrazeologismy v německých časopisech pro mládežcs
dc.title.alternativePhraseology in German magazines for teenagersen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is concentrated on the topic of Phraseology in German magazines for teenagers. This thesis has 2 parts. In the theoretical part is the theory of phraseology presented, definition of phraseology and of its main terms and also the characteristic features of phraseology. Then the classification according to Fleischer and Burger is mentioned and finally, the position of phraseology in texts is described. The practical part deals with research results. The research looks at how many single phraseology types are present in the magazines for teenagers in Germany. For the analysis were used three types of magazines (Bravo, Popcorn and Mädchen).en
dc.subject.translatedphraseologyen
dc.subject.translatedphraseologiesen
dc.subject.translatedmagazines for teenagersen
dc.subject.translatedgerman languageen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Phraseologismen in den deutschen Jugendzeitschriften - Fischbachova Nikola.pdfPlný text práce800,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Fischbachova_vp.pdfPosudek vedoucího práce983,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Fischbachova_op.pdfPosudek oponenta práce980,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Fischbachova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce237,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19836

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.