Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Szachtová, Alena | |
dc.contributor.author | Alterová, Aneta | |
dc.contributor.referee | Kubíková, Kateřina | |
dc.date.accepted | 2012-08-29 | |
dc.date.accessioned | 2013-06-19T06:24:18Z | - |
dc.date.available | 2009-11-24 | cs |
dc.date.available | 2013-06-19T06:24:18Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-07-04 | |
dc.identifier | 37227 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/1991 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá problematikou neprospěchu žáků na základních a středních školách. Shrnuje základní informace týkající se příčin neprospěchu žáků. Teoretická část je zaměřena na vnitřní a vnější činitele neprospěchu. Pozornost je věnována především motivaci a rozboru vnějších a vnitřních motivačních činitelů. Praktická část je zaměřena na zmapování postoje žáků a jejich motivaci k učení, na analýzu neoblíbenosti předmětů a zjištění, co je pro učitele při výuce jeho předmětu nejdůležitější | cs |
dc.format | 98 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | motivace | cs |
dc.subject | odměny a tresty | cs |
dc.subject | inteligence | cs |
dc.subject | syndrom ADD/ADHD | cs |
dc.subject | poruchy chování | cs |
dc.subject | osobnost učitele | cs |
dc.title | Analýza příčin neprospěchu | cs |
dc.title.alternative | Analysis of the reasons for failure | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra psychologie | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis focuses on the poor school results of pupils in primary and secondary schools and summarizes its basic information and the causes. The theoretical part of this thesis is focused on internal and external failure factors. The attention is mainly paid to motivation and analysis of internal and external motivating factors. The practical part is focused on mapping the attitude of students and their motivation for learning, analysis of the unpopularity of subjects and determines causes as well as the fact, what is for teachers the most important by teaching. | en |
dc.subject.translated | motivation | en |
dc.subject.translated | intelligence | en |
dc.subject.translated | rules in the application of rewards and punishments | en |
dc.subject.translated | ADD/ADHD syndrome | en |
dc.subject.translated | behavioural disorders | en |
dc.subject.translated | teachers personality | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Alterova.pdf | Plný text práce | 1,51 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Alterova - posud. vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 305,59 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Alterova - posud. oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 333,34 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Alterova - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 92,17 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/1991
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.