Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLovasová, Vladimíra
dc.contributor.authorHudečková, Lenka
dc.contributor.refereeMiňhová, Jana
dc.date.accepted2012-08-29
dc.date.accessioned2013-06-19T06:24:19Z
dc.date.available2010-05-28cs
dc.date.available2013-06-19T06:24:19Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-07-16
dc.identifier44218
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/1995
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje předpokládaným zdrojům odlišných preferencí německého a anglického jazyka u žáků ZŠ. V teoretické části je výuka obou jazyků na ZŠ srovnávána dle různých aspektů. Cílem praktické části je zmapovat pomocí dotazníkového šetření zdroje odlišného přístupu žáků k oběma jazykům a pomocí statistických výpočtů posoudit, zda jsou žáci signifikantně příznivěji hodnoceni v jednom z předmětů. V závěru práce jsou terpretovány výsledky výzkumu.cs
dc.format78 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdiplomová prácecs
dc.subjectzdrojecs
dc.subjectpreferencecs
dc.subjectanglický jazykcs
dc.subjectněmecký jazykcs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectsrovnánícs
dc.subjectžácics
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectodlišný přístupcs
dc.subjecthodnocenícs
dc.titleAnalýza příčin rozdílného přístupu k německému a anglickému jazyku u žáků ZŠcs
dc.title.alternativeAnalysis of the causes of a different approach to the German and English language in elementary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra psychologiecs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with different sources of anticipated preferences of German and English to elementary school students. In the theoretical part of the teaching of both languages ??in primary school is compared according to various aspects. The aim is to explore the practical part of the different sources with different students access to the both languages, and using statistical calculations to assess whether students are significantly more favorably evaluated in one of the subjects. In conclusion of the research results are interpreted.en
dc.subject.translatedthesisen
dc.subject.translatedresourcesen
dc.subject.translatedpreferencesen
dc.subject.translatedenglish languageen
dc.subject.translatedgerman languageen
dc.subject.translatedelementary schoolen
dc.subject.translatedcomparisonen
dc.subject.translatedstudentsen
dc.subject.translatedquestionnaireen
dc.subject.translateddifferent approachen
dc.subject.translatedevaluationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - Hudeckova.pdfPlný text práce1,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hudeckova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce507,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hudeckova - oponent.pdfPosudek oponenta práce280,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hudeckova - prubeh obahjob.pdfPrůběh obhajoby práce109,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/1995

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.