Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorUrbánek, Miroslav
dc.date.accepted2015-12-11
dc.date.accessioned2016-03-15T09:12:09Z
dc.date.available2009-09-01cs
dc.date.available2016-03-15T09:12:09Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-09-07
dc.identifier62159
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/20698
dc.description.abstractZkratový moment je nepředvídatelný a nežádoucí jev, který má negativní vliv na elektrické a mechanické komponenty každého pohonu. V technické praxi existuje mnoho způsobů individuálního pohonu dvojkolí trakčním elektromotorem. Pro řešení daného problému byla zvolena elektrická jednotka, u které se tento problém historicky vyskytoval a jednotka je stále vyráběna v různých modifikacích. Škody způsobené zkratovým momentem na mechanických částech pohonu byly jedním z důvodů zabývat se uvedenou problematikou. Ve své práci představuji možné způsoby řešení zkratového momentu se zaměřením na pastorek, který je nejvíce namáhán při působení zkratového momentu u elektrické jednotky 471. Součástí mé práce jsou pevnostní výpočty vybraných komponent individuálního pohonu a materiálové analýzy.cs
dc.format143 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectzkratový momentcs
dc.subjectindividuální pohoncs
dc.subjectMKPcs
dc.subjectozubené kolocs
dc.subjectmetalografiecs
dc.titlePrůběh zkratového momentu mechanickou soustavou pohonucs
dc.title.alternativeProgress of the short-circuit torque through mechanical drive systemsen
dc.typedisertační prácecs
dc.thesis.degree-namePh.D.cs
dc.thesis.degree-levelDoktorskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedShort circuit torque is an unpredictable and undesirable phenomenon, which has a negative influence on the electrical and mechanical components of each drive. In the engineering practice, there are many ways of an individual wheelset drive by traction motor. For finding a problem solution, an electric unit, which is produced in various modifications still at present and where the problem occurred historically, was chosen. Damages caused by short circuit torque on mechanical parts of the drive were one of the reasons to deal with this issue. In the thesis, I present possible ways of solution of the short-circuit torque with the focus on a pinion, which is stressed most when exposed to the short circuit torque at electric unit 471. Strength calculations of selected components of an individual drive and material analysis are part of my thesis.en
dc.subject.translatedshort circuit torqueen
dc.subject.translatedindividual driveen
dc.subject.translatedFEMen
dc.subject.translatedgearen
dc.subject.translatedmetallographyen
Vyskytuje se v kolekcích:Disertační práce / Dissertations (KKS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
disertace_Urbanek.pdfPlný text práce9,61 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Posudek skolitele Urbanek.pdfPosudek vedoucího práce69,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Posudky Urbanek.pdfPosudek oponenta práce432,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Zapis Urbanek.pdfPrůběh obhajoby práce77,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20698

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.