Název: | Zařazení 3D modelování do výuky na základních školách |
Další názvy: | Inclusion of 3D modeling into teaching at primary schools |
Autoři: | Fadrhonc, Jan Král, Jan |
Citace zdrojového dokumentu: | HONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; SIMBARTL, Petr ed. Olympiáda techniky Plzeň 2016 17.–18.5. 2016: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2016, s. [244-250]. ISBN 978-80-261-0620-3. |
Datum vydání: | 2016 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://www.olympiadatechniky.zcu.cz/@2016/Sbornik_OT2016_online/sbornik-ot-2016-web.pdf http://hdl.handle.net/11025/21429 |
ISBN: | 978-80-261-0620-3 |
Klíčová slova: | 3D modelování;výuka;základní škola |
Klíčová slova v dalším jazyce: | 3D modelling;teaching;primary school |
Abstrakt: | Cílem této práce je poskytnout vyučujícím komplexní didaktický materiál pro zavedení 3D modelování do výuky, ať už v oblasti informatiky, nebo v oblasti technické výchovy. Práce obsahuje informace o zařazení výuky 3D modelování do RVP, analýzu vybraných ŠVP, popis programu a jeho vybraných funkcí a základní sadu příkladů s návody pro tvorbu. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The goal of this work is to give teachers a complex didactic material for 3D modeling implementation into teaching, whether in computer science or in technical education. This work contains information about inclusion of teaching 3D modeling into RVP, analysis of selected ŃVP, program description and its selected functions and a basic set of examples with instructions for its realization. |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Vyskytuje se v kolekcích: | Olympiáda techniky Plzeň 2016 Olympiáda techniky Plzeň 2016 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Fadrhonc.pdf | Plný text | 653,15 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/21429
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.