Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKupilíková, Martina
dc.contributor.editorHonzlíková, Jarmila
dc.contributor.editorSimbartl, Petr
dc.date.accessioned2016-06-06T09:30:35Z
dc.date.available2016-06-06T09:30:35Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationHONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; SIMBARTL, Petr ed. Olympiáda techniky Plzeň 2016 17.–18.5. 2016: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2016, s. [157-162]. ISBN 978-80-261-0620-3.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0620-3
dc.identifier.urihttp://www.olympiadatechniky.zcu.cz/@2016/Sbornik_OT2016_online/sbornik-ot-2016-web.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/21445
dc.description.abstractPříspěvek představuje příležitost využití robotiky ve výuce na 1. stupni základních škol. Popisuje aktuální aplikace pro roboty Dash and Dot. Zaměřuje se na popis obou robotů, který je doplněný fotografiemi. Na závěr jsou ukázány možnosti využití v běžné výuce.cs
dc.format6 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectrobotikacs
dc.subjectvýukacs
dc.subjectzákladní školacs
dc.titleRobotika ve výuce na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeRobotics in education at primary schoolen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe article introduce usage of robotics in education at primary schools. It describes the actual applications for robots Dash and Dot. It focuses on description of both robots. The description is extended by photos. At the end are shown examples of usage in educationen
dc.subject.translatedroboticsen
dc.subject.translatedteachingen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.type.statusPeer-revieweden
Appears in Collections:Olympiáda techniky Plzeň 2016
Olympiáda techniky Plzeň 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kupilikova.pdfPlný text841,5 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/21445

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.