Název: Specifi ka přírodovědného vzdělávání v primární škole se zřetelem k projektové a kooperativní výuce
Autoři: Čábalová, Dagmar
Podroužek, Ladislav
Citace zdrojového dokumentu: Arnica: časopis pro rozvoj přírodovědného vzdělávání. 2013, č. 1-2, s. 1-8.
Datum vydání: 2013
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://arnica.zcu.cz/cz/publikovana-cisla/rocnik-2013
http://hdl.handle.net/11025/22077
ISSN: 1804-8366
Klíčová slova: vzdělávání;přírodověda;učení;education;natural science;teaching
Abstrakt: V práci se autoři zamýšlejí nad změnami obsahu, pojetí i procesuální stránky výuky přírodovědných předmětů v primární škole. Na přírodovědné vzdělávání je zde nahlíženo jak z historického kontextu, tak i z pohledu současných změn v kurikulárních dokumentech
Abstrakt v dalším jazyce: In this work the authors discuss changes in the content, concepts and procedural aspects of teaching science education in primary school. Science education is viewed here in the historical context and in terms of current changes in the curriculum.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1-2 (2013)
Články / Articles (KPG)
Číslo 1-2 (2013)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Cabalova.pdfPlný text751,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/22077

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.