Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMichalík, Petr
dc.date.accessioned2016-12-15T09:01:49Z
dc.date.available2016-12-15T09:01:49Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationArnica: časopis pro rozvoj přírodovědného vzdělávání. 2014, č. 1-2, s. 13-18.cs
dc.identifier.issn1804-8366
dc.identifier.urihttp://arnica.zcu.cz/cz/publikovana-cisla/rocnik-2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/22085
dc.description.abstractNásledující příspěvek uvádí souvislosti mezi tvorbou počítačových výukových simulačních modelů elektronických systémů a jednotlivými pedagogickými proměnnými vyučovacího procesu. Je třeba zdůraznit, že vyučovací proces spoluvytvářejí všechny pedagogické proměnné a fi gurují v něm v dosti komplikovaných vzájemných vztazích.cs
dc.format6 s.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.relation.ispartofseriesArnicacs
dc.rights© Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.subjectsimulacecs
dc.subjectmodelovánícs
dc.subjectvýukacs
dc.subjectsimulationen
dc.subjectmodellingen
dc.subjectteachingen
dc.titleHlediska tvorby výukových počítačových simulačních modelůcs
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe aim of the following paper is to present the context of creation of computer simulation models of electronic learning systems with diff erent educational variables of the teaching process. In the beginning it should be emphasized that the teaching process they create all the educational variables, and include it in a rather complicated relations.en
dc.type.statusPeer-revieweden
Appears in Collections:Číslo 1-2 (2014)
Články / Articles (KVD)
Číslo 1-2 (2014)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Michalik.pdfPlný text407,41 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/22085

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.