Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorZlochová, Karolína
dc.contributor.refereeOvesleová Hana, Mgr.
dc.date.accepted2016-6-8
dc.date.accessioned2017-02-21T08:24:07Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:24:07Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-21
dc.identifier67547
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23455
dc.description.abstractTato bakalářská práce pojednává o marketingu začínajícího internetového projektu, zaměřeného na onemocnění diabetes mellitus I. typu. Obsahem bakalářské práce je marketingový plán projektu Medical Info. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. V první části je rozebírán marketingový plán a jeho složky teoreticky. Ve druhé části je aplikován marketingový plán na projekt. Marketingový plán zahrnuje vizi, poslání, situační analýzu, marketingové cíle, marketingové strategie a volbu cílové skupiny, na kterou je projekt zaměřen. V bakalářské práci jsou také definovány marketingové nástroje zohledňující pohled firmy i pohled zákazníka na marketingový mix. Důraz je kladen také na komunikační mix, kde jsou vybrány konkrétní nástroje, které poslouží ke komunikaci s cílovými zákazníky. Při realizaci praktické části byly využity výsledky dotazníkového šetření, které jsou uvedeny v příloze této práce.cs
dc.format74 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.subjectprojektcs
dc.subjectmarketingové nástrojecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.titleMarketing začínajícího internetového projektucs
dc.title.alternativeMarketing of a starting internet projecten
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is about the marketing of a starting internet project focused on diabetes type I disease. This bachelor thesis contains the marketing plan of the internet project called Medical Info. The bachelor work is divided into two parts. The first part contains the theoretical description of the marketing plan and its parts. In the second part, the marketing plan is applied to the project. The marketing plan contains vision, mission and situation analysis, marketing goals, marketing strategies and target market on which is the project focused. In this bachelor thesis there is also a defined marketing mix related to the company as well as to the customer. Emphasis is given to the communication mix, which are particularly chosen communication tools used to communicate with target customers. To complete the second part of this bachelor thesis I used results of a survey, which is included at the end of this bachelor thesis.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing planen
dc.subject.translatedprojecten
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedcommunication mixen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Zlochova-BP1-jt.pdfPlný text práce1,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zlochova_V.pdfPosudek vedoucího práce744,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zlochova_O.pdfPosudek oponenta práce762,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zlochova_P.pdfPrůběh obhajoby práce449,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23455

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.