Title: | Videomapping v Unity |
Other Titles: | Videomapping using Unity |
Authors: | Chmelík, Tomáš |
Advisor: | Vaněček Petr, Ing. Ph.D. |
Referee: | Lobaz Petr, Ing. |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/23667 |
Keywords: | videomapping;unity;kalibrace kamer;kalibrace projektorů;projektory;počítačová grafika |
Keywords in different language: | videomapping;unity;camera calibration;projector calibration;projectors |
Abstract: | Videomapping je téma, které vyžaduje poměrně veliký počet hotových prostředků pro úspěšné provedení. Tato práce se zabývá vytvořením těchto prostředků, které jsou nutné pro úspěšný videomapping. Práce bude vytvářena pomocí herního enginu Unity 3D, který umožní snadné vytváření těchto prostředků a následně i jejich použití. |
Abstract in different language: | Videomapping is a subject that requires relatively large amount of completed resources for it to succeed. This works is concentrated on creation of these resources. Game engine Unity 3D will be used as a base for this project. Using of this engine will simplify creation of said resources and their subsequent usage. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KIV) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
diplomovka.pdf | Plný text práce | 1,47 MB | Adobe PDF | View/Open |
A14N0128Pposudek-op.PDF | Posudek oponenta práce | 779,97 kB | Adobe PDF | View/Open |
A14N0128Phodnoceni-ved.PDF | Posudek vedoucího práce | 476,43 kB | Adobe PDF | View/Open |
A14N0128Pobjahoba.PDF | Průběh obhajoby práce | 209,67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/23667
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.