Title: Videomapping v Unity
Other Titles: Videomapping using Unity
Authors: Chmelík, Tomáš
Advisor: Vaněček Petr, Ing. Ph.D.
Referee: Lobaz Petr, Ing.
Issue Date: 2016
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/23667
Keywords: videomapping;unity;kalibrace kamer;kalibrace projektorů;projektory;počítačová grafika
Keywords in different language: videomapping;unity;camera calibration;projector calibration;projectors
Abstract: Videomapping je téma, které vyžaduje poměrně veliký počet hotových prostředků pro úspěšné provedení. Tato práce se zabývá vytvořením těchto prostředků, které jsou nutné pro úspěšný videomapping. Práce bude vytvářena pomocí herního enginu Unity 3D, který umožní snadné vytváření těchto prostředků a následně i jejich použití.
Abstract in different language: Videomapping is a subject that requires relatively large amount of completed resources for it to succeed. This works is concentrated on creation of these resources. Game engine Unity 3D will be used as a base for this project. Using of this engine will simplify creation of said resources and their subsequent usage.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KIV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
diplomovka.pdfPlný text práce1,47 MBAdobe PDFView/Open
A14N0128Pposudek-op.PDFPosudek oponenta práce779,97 kBAdobe PDFView/Open
A14N0128Phodnoceni-ved.PDFPosudek vedoucího práce476,43 kBAdobe PDFView/Open
A14N0128Pobjahoba.PDFPrůběh obhajoby práce209,67 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/23667

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.