Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKavalířová Gabriela, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorČerná, Michaela
dc.contributor.refereeKalistová Petra, Mgr.
dc.date.accepted2016-5-23
dc.date.accessioned2017-02-21T09:42:44Z-
dc.date.available2014-12-11
dc.date.available2017-02-21T09:42:44Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-14
dc.identifier64524
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24124
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o využití hudby v různých částech vyučovací jednotky tělesné výchovy. V teoretické části se zabývá charakteristikou věkové skupiny dětí, s kterými byly ověřovány aktivity a hry z praktické části, podává přehled o hudebně pohybové výchově v prvním ročníku základní školy a v neposlední řadě informuje o struktuře vyučovací jednotky tělesné výchovy. V praktické části předkládá několik aktivit spojených s hudbou, které se dají využít už v první třídě základní školy. Obsahuje reflexe, jak děti na dané aktivity reagovaly, a zachycuje vliv hudby při jejím využití v tělesné výchově. Tento zásobník her a aktivit spojených s hudbou se tak může stát inspirací pro ostatní učitele tělesné výchovy.cs
dc.format73 s. (80 977 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdítěcs
dc.subjecthudbacs
dc.subjectpohybcs
dc.subjectrytmuscs
dc.subjecthracs
dc.subjectaktivitacs
dc.subjectschopnostcs
dc.subjectprožitekcs
dc.subjectrozvojcs
dc.titleVyužití hudby v různých částech vyučovací jednotky tělesné výchovy na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeThe use of music in different parts of the physical education uniten
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is devoted to the use of music during different parts of a teaching unit of physical education. The theoretical part is engaged in characteristics of the group of children of a certain age, to whom the activities and games were introduced. It also provides an overview of musical education bounded to a motion at the first grade of primary school. Last but not least, it gives information about the structure of teaching unit of physical education. The practical part presents an amount of activities bound to the music, which can be used in the first grade of primary school. It provides a reflection of children's reactions to given activities and captures the influence of music applied during physical education. This particular register of games and activities connected to music may be inspirational to other teachers of physical education.en
dc.subject.translatedchilden
dc.subject.translatedmusicen
dc.subject.translatedmovementen
dc.subject.translatedrhythmen
dc.subject.translatedgameen
dc.subject.translatedaktivityen
dc.subject.translatedabilityen
dc.subject.translatedexperienceen
dc.subject.translateddevelopmenten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Cerna_Michaela.pdfPlný text práce1,32 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
CERNA M. - VP.pdfPosudek vedoucího práce185,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
CERNA M. - OP.pdfPosudek oponenta práce171,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
CERNA M..pdfPrůběh obhajoby práce42,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24124

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.