Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Novotná Lenka, PhDr. | |
dc.contributor.author | Rollingerová, Magda | |
dc.contributor.referee | Šámalová Kateřina, Mgr. | |
dc.date.accepted | 2016-8-30 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T09:48:59Z | - |
dc.date.available | 2015-9-15 | |
dc.date.available | 2017-02-21T09:48:59Z | - |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-6-30 | |
dc.identifier | 68997 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/24461 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá dětskými strachy a úzkostmi. V teoretické části je uveden význam a vývoj emocí, charakteristika strachu a úzkosti i období mladšího školního věku. Další kapitoly se věnují konkrétním strachům, problematice medií a výchovným vlivům působícím na dítě. Závěr teoretické části obsahuje poznatky z terapie dětí. Uvedeny jsou i základní přístupy, metody a následné rady rodičům, jak pracovat s úzkostným dítětem. V praktické části byl prováděn výzkum, který měl zjistit míru úzkosti u dětí mladšího školního věku. K dosažení tohoto cíle byla realizovaná kvantitativní analýza dat získaná z dotazníkového šetření. | cs |
dc.format | 72 s. (106 612 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=68997 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | strach | cs |
dc.subject | fobie | cs |
dc.subject | úzkost | cs |
dc.subject | úzkostnost | cs |
dc.subject | emoce | cs |
dc.subject | dítě | cs |
dc.subject | rodiče | cs |
dc.subject | mladší školní věk | cs |
dc.title | Problematika dětských strachů | cs |
dc.title.alternative | The issue of children's fears | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The work deals with children's fears and anxieties. The theoretical part is given importance and development emotion of the fear and anxiety, and the younger school age. Other chapters are dedicated to specific fears, issues of media and educational influences acting on the child. Conclusion The theoretical part contains findings from the therapy of children. Included are basic approaches, methods and subsequent advice to parents on how to work with an anxious child. In the practical part was conducted research to determine the level of anxiety in children of younger school age. To achieve this goal was realized quantitative analysis of data obtained from the survey. | en |
dc.subject.translated | fear | en |
dc.subject.translated | phobia | en |
dc.subject.translated | anxiety | en |
dc.subject.translated | anxious | en |
dc.subject.translated | emotions | en |
dc.subject.translated | the child | en |
dc.subject.translated | parents | en |
dc.subject.translated | younger school age | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace.pdf | Plný text práce | 1,16 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Rollingerova - vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 299,77 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Rollingerova - oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 257,63 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Rollingerova - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 105,02 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/24461
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.