Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHöppnerová Věra, Prof. PhDr. DrSc.
dc.contributor.authorRypáčková, Lucie
dc.contributor.refereeMenclová Hana, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2016-8-31
dc.date.accessioned2017-02-21T09:49:31Z-
dc.date.available2015-6-17
dc.date.available2017-02-21T09:49:31Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-6-30
dc.identifier66468
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24488
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce jsou frazeologismy v německé reklamě. Práce se dělí na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. Teoretická část má za úkol přiblížit pojmy z oblasti reklamy a frazeologie, popsat základní jednotku frazeologie, její vlastnosti a různá hlediska, podle nichž lze frazeologismy dělit. Dále popisuje úlohy, které plní frazeologismy v německé reklamě. V praktické části jsou poté frazeologismy analyzovány na základě hledisek zmíněných v teoretické části.cs
dc.format48 s. (59 114 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectfrazeologiecs
dc.subjectfrazeologismuscs
dc.subjectidiomcs
dc.subjectněmecká reklamacs
dc.titleFrazeologismy v německých reklamáchcs
dc.title.alternativePhraseologism in advertisementen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on the analysis of the phraseologisms found in a German advertisement. The thesis is divided into two main parts. There is theoretical part and practical part. The aim of the theoretical part is to introduce and explain basic terms of adverts and phraseology and describe basic unit of phraseology, its properties and other dividing aspects. Furthermore it describes the role played by phraseologisms in German advertisement. In the practical part the specific examples of phraseologisms are analyzed based on aspects mentioned in the theoretical part.en
dc.subject.translatedphraseologyen
dc.subject.translatedphraseologismen
dc.subject.translatedidiomen
dc.subject.translatedgerman advertisementen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Rypackova_BP.pdfPlný text práce597,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rypackova_vp.pdfPosudek vedoucího práce1,48 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rypackova_op.pdfPosudek oponenta práce1,3 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rypackova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce351,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24488

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.