Název: | Vědecký a naučný komiks |
Další názvy: | Scientific and educational comics |
Autoři: | Chabr, Jan |
Vedoucí práce/školitel: | Šalamounová Barbara, Doc. M.A. |
Oponent: | Kotyza Vladivoj, akad. mal. |
Datum vydání: | 2016 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/25566 |
Klíčová slova: | hiv;aids;ilustrace;komiks;brožura;vzdělávání;prevence;osvěta |
Klíčová slova v dalším jazyce: | hiv;aids;illustration;comics;brochure;education;prevention;statistics |
Abstrakt: | Jak se stát pozitivním je ilustrovaný edukativní materiál, který upozorňuje na problematiku HIV/AIDS v České republice. Je určen především studentům základních a středních škol. Pomocí úvodního komiksového příběhu a bohatě ilustrovaných kapitol předává znalosti o prevenci a případné léčbě HIV. Brožura je ve formátu A6 tištěná černobíle s barevnou obálkou a svázaná vazbou typu V1. Na zadní straně obálky je připevněn preventivní balíček obsahující kondom s návodem na jeho použití. |
Abstrakt v dalším jazyce: | How to become positive is illustrated educational material dedicated to the topic of HIV/AIDS in society of the Czech Republic. Brochure is created for students of elementary and high school. It presents information about prevention and tretment of HIV through short comics story and illustrated chapters. Brochure is printed black and white with fullcolour cover in A6 format. Package with condom is included at the back side of cover. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Chabr, bakalarska prace, teoreticka cast.pdf | Plný text práce | 9,34 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Chabr.pdf | Posudek vedoucího práce | 269,97 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Chabr_1.pdf | Posudek oponenta práce | 112,52 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Chabr_2.pdf | Průběh obhajoby práce | 351,84 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/25566
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.