Název: Hodnocení spokojenosti zákazníka ve společnosti IT Bohemia s.r.o.
Další názvy: Customer satisfaction rating in the company IT Bohemia s.r.o.
Autoři: Faltín, Jan
Vedoucí práce/školitel: Melichar, Martin
Oponent: Zídková, Helena
Datum vydání: 2012
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/2609
Klíčová slova: zákazník;spokojenost zákazníka;dotazník;měření spokojenosti zákazníků
Klíčová slova v dalším jazyce: customer;customer satisfaction;questionnaire;customer satisfaction rating
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je seznámit se s vytvářením dotazníku na hodnocení spokojenosti zákazníka. Dále pak jeho praktické použití pro společnost IT Bohemia s.r.o. v Plzni.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of this Bachelor work is orientation with creating a questionnaire on customer satisfactio rating. Furthermore, its practical use for company IT Bohemia s.r.o. in Pilsen.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Jan Faltin- Bakalarska prace - Hodnoceni spokojenosti zakazniku ve spolecnosti IT Bohemia, s. r. o.pdfPlný text práce481,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Faltin - posudek ved. BP.PDFPosudek vedoucího práce749,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Faltin-opo posudek BP.PDFPosudek oponenta práce650,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Faltin- prubeh obhajoby.PDFPrůběh obhajoby práce400,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/2609

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.