Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kalistová Petra, Mgr. | |
dc.contributor.author | Adamcová, Hana | |
dc.contributor.referee | Kavalířová Gabriela, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2017-6-7 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:01:57Z | - |
dc.date.available | 2015-12-8 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:01:57Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-3-28 | |
dc.identifier | 68786 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/27076 | |
dc.description.abstract | Práce je v teoretické části zaměřena na odlišnosti výuky tělesné výchovy na malotřídních školách a na běžných základních školách. Práce se obecně zabývá problematikou malotřídních škol, fyziologickým vývojem jedince a vzdělávací oblastí Člověk a zdraví v rámci RVP ZV. Cílem praktické části je vytvořit zásobník aktivit vhodných pro malé tělocvičny či cvičebny, které mají malotřídní školy k dispozici a prakticky prověřit, zda jsou tyto pohybové činnosti vhodné do těchto malých prostor. | cs |
dc.format | 94 s. (95 992 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | malotřídní škola | cs |
dc.subject | tělesná výchova | cs |
dc.subject | rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání | cs |
dc.subject | pohybové hry. | cs |
dc.title | Odlišnosti výuky tělesné výchovy na malotřídních školách. | cs |
dc.title.alternative | Differences in teaching physical education at incomplete schools. | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The Theoretical Part of this work is focused on the differences in teaching Physical Education at the small class and mainstream primary schools. This work generally deals with the issues of small class primary schools, the physiological development of the individuals and the educational area Human and health within the Framework Educational Program of Elementary Education. The goal of the practical part is to create a file of activities suitable for small gyms or exercise rooms, which are available to schools with small classes, and also practically examine whether these physical activities are suitable for these small spaces. | en |
dc.subject.translated | primary schools | en |
dc.subject.translated | physical education | en |
dc.subject.translated | framework educational program for elementary education | en |
dc.subject.translated | motion games | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KTV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DIPLOMOVA PRACE.pdf | Plný text práce | 3,86 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Adamcova H. - VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 155,66 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Adamcova H. - OP.pdf | Posudek oponenta práce | 129,25 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Adamcova H..pdf | Průběh obhajoby práce | 46,69 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/27076
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.