Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHonzíková Jarmila, Doc. PaedDr. Ph.D.
dc.contributor.authorAdamcová, Romana
dc.contributor.refereeMach Petr, PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2017-9-15
dc.date.accessioned2018-01-15T15:05:57Z-
dc.date.available2015-12-3
dc.date.available2018-01-15T15:05:57Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-28
dc.identifier68615
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27921
dc.description.abstractVe své diplomové práci se zaměřuji na význam historického vývoje pracovní výchovy, její nejvýznamnější propagátory, české a slovenské představitele. Dále se zabývám rozvojem tvůrčích dovedností v prostředí základní školy jako cílů pracovní výchovy a zároveň poukazuji na důležitost výběru vhodných organizačních forem a metod vyučování. Dalším bodem mé práce je zrealizovaný výzkum tvořivého myšlení a manuálních dovedností se stanovenými hypotézami a závěrečným vyhodnocením. Završením diplomové práce je ověřený soubor námětů, pomocí nichž si žáci osvojovali nejen praktické vědomosti, ale především rozvíjeli manuální tvůrčí dovednosti.cs
dc.format71 s. (72 923 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectneverbální tvořivostcs
dc.subjectmanuální dovednostcs
dc.subjectorganizační formycs
dc.subjectmetody vyučovánícs
dc.subjecttestovánícs
dc.titleTvořivost a dovednost žáků 1. stupně ZŠ v 21. stoletícs
dc.title.alternativeThe Creativity and Skill of Pupils in Primary School in the 21st Centuryen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn the diploma thesis I am focusing on the significance of historical development of practical education, its main propagators - the Czech and Slovak representatives. Furthermore, I am concerned with development of creative skills in the environment of primary school as an objective of practical education, and I am highlighting the importance of selecting appropriate organizational forms and methods of teaching. The following part of my thesis includes a research of creative thinking and manual skills, along with the determined hypotheses and final assessment. The last section of the thesis involves a comprehensive summary of topics that help the pupils to not only acquire practical knowledge, but also to develop their manual.en
dc.subject.translatednon-verbal creativityen
dc.subject.translatedmanual skillsen
dc.subject.translatedorganizational formsen
dc.subject.translatedmethods of teachingen
dc.subject.translatedtestingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace Adamcova Romana.pdfPlný text práce2,42 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
adamcova.hodnoceni DP.docx.pdfPosudek vedoucího práce33,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek op Adamcova.pdfPosudek oponenta práce445,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Adamcova protokol 524.pdfPrůběh obhajoby práce323,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27921

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.