Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Honzíková Jarmila, Doc. PaedDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Adamcová, Romana | |
dc.contributor.referee | Mach Petr, PaedDr. CSc. | |
dc.date.accepted | 2017-9-15 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:05:57Z | - |
dc.date.available | 2015-12-3 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:05:57Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-6-28 | |
dc.identifier | 68615 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/27921 | |
dc.description.abstract | Ve své diplomové práci se zaměřuji na význam historického vývoje pracovní výchovy, její nejvýznamnější propagátory, české a slovenské představitele. Dále se zabývám rozvojem tvůrčích dovedností v prostředí základní školy jako cílů pracovní výchovy a zároveň poukazuji na důležitost výběru vhodných organizačních forem a metod vyučování. Dalším bodem mé práce je zrealizovaný výzkum tvořivého myšlení a manuálních dovedností se stanovenými hypotézami a závěrečným vyhodnocením. Završením diplomové práce je ověřený soubor námětů, pomocí nichž si žáci osvojovali nejen praktické vědomosti, ale především rozvíjeli manuální tvůrčí dovednosti. | cs |
dc.format | 71 s. (72 923 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | neverbální tvořivost | cs |
dc.subject | manuální dovednost | cs |
dc.subject | organizační formy | cs |
dc.subject | metody vyučování | cs |
dc.subject | testování | cs |
dc.title | Tvořivost a dovednost žáků 1. stupně ZŠ v 21. století | cs |
dc.title.alternative | The Creativity and Skill of Pupils in Primary School in the 21st Century | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | In the diploma thesis I am focusing on the significance of historical development of practical education, its main propagators - the Czech and Slovak representatives. Furthermore, I am concerned with development of creative skills in the environment of primary school as an objective of practical education, and I am highlighting the importance of selecting appropriate organizational forms and methods of teaching. The following part of my thesis includes a research of creative thinking and manual skills, along with the determined hypotheses and final assessment. The last section of the thesis involves a comprehensive summary of topics that help the pupils to not only acquire practical knowledge, but also to develop their manual. | en |
dc.subject.translated | non-verbal creativity | en |
dc.subject.translated | manual skills | en |
dc.subject.translated | organizational forms | en |
dc.subject.translated | methods of teaching | en |
dc.subject.translated | testing | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace Adamcova Romana.pdf | Plný text práce | 2,42 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
adamcova.hodnoceni DP.docx.pdf | Posudek vedoucího práce | 33,25 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek op Adamcova.pdf | Posudek oponenta práce | 445,7 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Adamcova protokol 524.pdf | Průběh obhajoby práce | 323,33 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/27921
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.