Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKohout Jiří, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorLaznová, Veronika
dc.contributor.refereeMasopust Pavel, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2017-8-25
dc.date.accessioned2018-01-15T15:05:57Z-
dc.date.available2016-9-14
dc.date.available2018-01-15T15:05:57Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-7-26
dc.identifier71021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27934
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na vnímání náročnosti fyzikálních úloh učiteli a studenty. Je rozdělena do 4 kapitol. V první kapitole jsou uvedeny teoretické poznatky týkající se fyzikálních úloh. Druhá kapitola se zabývá současným stavem vzdělávání budoucích učitelů fyziky, konkrétně tím, jak jsou připravováni na výuku fyzikálních úloh. Třetí kapitola pojednává o studiích ve světě zaměřených na vnímání obtížnosti fyzikálních úloh učiteli a studenty. Tato kapitola poskytuje teoretické a metodologické zázemí pro vlastní empirickou studii, jež se uskutečnila na vybraných gymnáziích v západních a jižních Čechách a jejíž výsledky jsou uvedeny ve čtvrté kapitole.cs
dc.format48 s. (89 457 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectfyzikální úlohycs
dc.subjectstrategie řešenícs
dc.subjecttřídění fyzikálních úlohcs
dc.subjectproblémové úlohycs
dc.subjectvýuka fyzikálních úlohcs
dc.subjectvnímání náročnosti fyzikálních úlohcs
dc.subjectvlastní studiecs
dc.titleSubjektivní vnímání náročnosti fyzikálních úloh učiteli a studentycs
dc.title.alternativePerception of difficulty of physics tasks by teachers and studentsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.thesis.degree-programMatematikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis focus perceived difficulty of physics tasks by students and teachers. There are 4 chapters in this work. The first chapter introduces basic principles of physics problems, their taxonomy and possible solutions. Second chapter discusses the current state of education of future physics teachers regarding the solving methods of physics tasks. Third part deals with the studies in the world aimed at perception of difficulty of physics problems by students and by teachers. This chapter provides the theoretical and methodological background for my own empirical study which was done at selected grammar schools in West Bohemia and South Bohemia.en
dc.subject.translatedphysics tasksen
dc.subject.translatedstrategy of solutionen
dc.subject.translatedtaxonomy of physics tasksen
dc.subject.translatedproblem tasksen
dc.subject.translatedcurrent state of education of future physics teachersen
dc.subject.translatedperception of difficulty of physics tasksen
dc.subject.translatedown studyen
dc.provenanceZadávající pracoviště VŠKP Fakulta pedagogická, Katedra matematiky, fyziky a technické výchovy.cs
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMA)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace.pdfPlný text práce1,55 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Laznova hodnoceni465.pdfPosudek vedoucího práce1,36 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek Laznova477.pdfPosudek oponenta práce819,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Laznova478.pdfPrůběh obhajoby práce416,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27934

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.