Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorJakeš, Tomáš
dc.date.accessioned2018-03-20T10:02:53Z-
dc.date.available2018-03-20T10:02:53Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationJAKEŠ, Tomáš. Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ: informatika. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2016. 40 s.cs
dc.identifier.urihttps://czv.zcu.cz/Kurz/popularizace-vedy-ve-volnocasovych-aktivitach-zaku-ss-informatika/
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/29412
dc.description.abstractTento modul/kurz je zaměřen na následující témata v kontextu věkové skupiny žáků středních škol: motivace k zájmu o studium technických a přírodovědných oborů, možnosti a typy popularizace vědy, získávání informací z nejnovějších vědeckých výzkumů, náměty pro aktivity zájmového kroužku, náměty projektů, experimentů, tipy na exkurze apod.cs
dc.description.sponsorshipTento material vznikl z finanční podpory Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky v rámci projektu „Popularizace vědy a badatelsky orientované výuky“, registrační číslo CZ.1.07/2.3.00/45.0007.cs
dc.format42 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectvolnočasové aktivitycs
dc.subjectstřední školacs
dc.subjectpopularizace vědycs
dc.subjectinformatikacs
dc.titlePopularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ: informatikacs
dc.typepracovní sešitcs
dc.typeworkingPaperen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedleisure activitiesen
dc.subject.translatedsecondary schoolen
dc.subject.translatedpopularization of scienceen
dc.subject.translatedinformaticsen
dc.type.statusPeer-revieweden
Appears in Collections:Bádáme v kroužku informatiky na SŠ / We research in informatics circle at secondary school
Přírodní vědy / Natural science
Přírodní vědy / Natural science

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Popularizace vedy.pdfPlný text1,67 MBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/29412

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.