Hledat


Aktuální filtry:
Začít nové hledání
Přidat filtry:

Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.


Výsledky 41-50 z 62.
Odpovídající záznamy:
Datum vydáníNázevAutor
2020Trust Building and Fake News on Social Media from the Perspective of University Students from Four Visegrad CountriesEger, Ludvík; Egerová, Dana; Mičík, Michal; Varga, Erika; Czeglédi, Csilla; Tomczyk, Lukasz; Sládkayová, Michaela
2021The effect of COVID-19 on consumer shopping behaviour: Generational cohort perspectiveEger, Ludvík; Komárková, Lenka; Egerová, Dana; Mičík, Michal
2020Applying environmental measures as part of social responsibility: Case of Czech Hotel ChainScholz, Petr; Janeček, Petr; Linderová, Ivica
2021Millennial Job Seekers´ Expectations: How do Companies Respond?Egerová, Dana; Kutlák, Jiří; Eger, Ludvík
2021Using an eye tracker to optimise career websites as a communication channel with Generation YMičík, Michal; Kunešová, Hana
2021Postoje Čechů k lázeňství během pandemie onemocnění COVID-19Janeček, Petr; Jakubíková, Dagmar
2021Web Personalization And Artificial Intelligence As Tools For Marketing CommunicationsKupec, Michael; Jakubíková, Dagmar; Kupec, Václav
2017Evaluation and comparison of B2C e-commerce intensity in EU member statesKunešová, Hana; Eger, Ludvík
2018Employer branding on social media and recruitment websites: symbolic traits of an ideal employerEger, Ludvík; Mičík, Michal; Řehoř, Petr
2021Perceptions of personalization in company-consumer interactions on social network: experiment conducted in the Czech republicEger, Ludvík; Komárková, Lenka; Zákružná, Veronika