Hledat


Aktuální filtry:
Začít nové hledání
Přidat filtry:

Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.


Výsledky 1-10 z 13.
Odpovídající záznamy:
Datum vydáníNázevAutor
2018Didaktika – Člověk a příroda A: synergie škol, univerzit a science center v přírodovědném vzdělávání na základní školeVočadlová, Klára; Mentlík, Pavel
2017GIS ve výuce zeměpisu na druhém stupni základního vzděláváníRak, Pavel
2019Kritická místa ve výuce přírodopisu: jejich identifikace a příčinyVágnerová, Petra; Benediktová, Lenka; Kout, Jiří
2018Kritická místa ve výuce zeměpisu na ZŠ – úvod, stanovení terminologie a metodický postup jejich zjišťováníDuffek, Václav; Pluháčová, Markéta; Stacke, Václav
2016Přírodní prostředí Etiopské vysočiny a jeho predispozice ke svahovým pohybům a říční erozi jako podkladový materiál pro výuku regionální geografie v souvislostechKusák, Michal; Maca, Vít; Stacke, Václav
2018Jak žáci hodnotí hospodářské mapy ve školních atlasech?Trahorsch, Petr
2018Kritická místa kurikula, organizační a klíčové koncepty: konceptuální vymezení a příklady z výuky geovědMentlík, Pavel; Slavík, Jan; Coufalová, Jana
2015Srovnání dynamiky vědeckých výstupů mezi geografickými obory v ČR (2012 až 2014) pro potřeby cílené didaktické transformaceMentlík, Pavel
2015Možnosti terénní výuky geografie v těsném příhraničí (pří - padová studie v povodí Kateřinského potoka v Českém lese)Cihelková, Monika; Stacke, Václav
2019Kritická místa ve výuce zeměpisu na ZŠ: identifikovaná kritická místa a jejich příčinyPluháčková, Markéta; Duffek, Václav; Stacke, Václav; Mentlík, Pavel