Hledat


Aktuální filtry:
Začít nové hledání
Přidat filtry:

Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.


Výsledky 1-7 z 7.
  • předchozí
  • 1
  • další
Odpovídající záznamy:
Datum vydáníNázevAutor
2018Kritická místa ve výuce zeměpisu na ZŠ – úvod, stanovení terminologie a metodický postup jejich zjišťováníDuffek, Václav; Pluháčová, Markéta; Stacke, Václav
2016Přírodní prostředí Etiopské vysočiny a jeho predispozice ke svahovým pohybům a říční erozi jako podkladový materiál pro výuku regionální geografie v souvislostechKusák, Michal; Maca, Vít; Stacke, Václav
2015Možnosti terénní výuky geografie v těsném příhraničí (pří - padová studie v povodí Kateřinského potoka v Českém lese)Cihelková, Monika; Stacke, Václav
2019Kritická místa ve výuce zeměpisu na ZŠ: identifikovaná kritická místa a jejich příčinyPluháčková, Markéta; Duffek, Václav; Stacke, Václav; Mentlík, Pavel
2019Lze překonat nejkritičtější místo ve výuce zeměpisu 6. ročníku českých ZŠ?Stacke, Václav; Duffek, Václav; Kuberská, Markéta; Vočadlová, Klára; Mentlík, Pavel
2021Efektivita distanční výuky během pandemie covid-19Kohout, Jiří; Buršíková, Dana; Frank, Jan; Lukavský, Jindřich; Masopust, Pavel; Motlíková, Iva; Rohlíková, Lucie; Slavík, Jan; Stacke, Václav; Vejvodová, Jana; Voltrová, Michaela
2023Transformace obsahu ve třídě: vliv detailů výuky na žákovské porozumění struktuře vědecké znalostiKohout, Jiří; Stacke, Václav; Kuberská, Markéta; Konečná, Petra; Masopust, Pavel; Ferdiánová, Věra; Mentlík, Pavel; Slavík, Jan