Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJedlička Karel, Ing. PhD.
dc.contributor.authorBeran, Daniel
dc.contributor.refereeHerman Lukáš, RNDr.
dc.date.accepted2018-6-26
dc.date.accessioned2019-03-15T10:11:57Z-
dc.date.available2017-10-2-
dc.date.available2019-03-15T10:11:57Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-5-25
dc.identifier75821
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/31483
dc.description.abstractPráce se zabývá možnostmi využití třetí dimenze v hlukovém mapování pro postihnutí proměnlivostí hlukových hladin v čase a výšce. Text shrnuje současný stav v oblasti hlukových map a jejich tvorby, včetně popisu rozdílných kartografických přístupů. Práce se zaměřuje na hluk emitovaný individuální dopravou. Hlavním přínosem práce jsou nově navržené 3D vizualizační techniky, které se věnují časové a vertikální proměnlivosti dopravního hluku. Navržené techniky byly realizovány a~jsou k dispozici k online zhlédnutí. V práci je uveden kompletní postup od sběru a zpracování dat po jejich vizualizaci. Výhody a nevýhody navržených metod jsou shrnuty v diskuzi k dosaženým výsledkům.cs
dc.format84 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecthlukcs
dc.subjectdopravní intenzitycs
dc.subjectgiscs
dc.subject3d vizualizacecs
dc.subjectčasově proměnná vizualizacecs
dc.titleStanovení časově proměnné hlukové zátěže z dopravních intenzitcs
dc.title.alternativeAssessment of time-variable noise polution from traffic volumesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.thesis.degree-programGeomatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis explores possible useage of the third dimension in time and height variable noise mapping. The text sums up current state of noise mapping from data preparation to choosing the correct cartographic approach. Focus of this paper lies within traffic generated noise. Main purpose of this thesis is to propose new 3D visualisation technics, which use 3D to better show changes in noise levels for different time and height above terrain. All proposed visualisation technics were implemented and are accessible in online applications. The paper describes complete workflow used to create these visualisations. Possible benefits and downsites are elaborated in the final chapter.en
dc.subject.translatednoiseen
dc.subject.translatedtraffic volumesen
dc.subject.translatedgisen
dc.subject.translated3d visualizationen
dc.subject.translatedtime-dynamic visualizationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KGM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Daniel_Beran_DP_2018.pdfPlný text práce16,8 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PO_Beran_Daniel.pdfPosudek oponenta práce716,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PV_Beran_Daniel.pdfPosudek vedoucího práce775,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
D_Beran.pdfPrůběh obhajoby práce235,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31483

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.