Title: | Prevalence specifických poruch motorického učení u dětí v praktické škole |
Other Titles: | The prevalence of specific disorders of motor learning in children in practical schools |
Authors: | Vajs, Karel |
Advisor: | Čepička Ladislav, Doc. Ph.D. |
Referee: | Kavalířová Gabriela, Mgr. Ph.D. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/31738 |
Keywords: | poruchy učení;motorické učení;mladší školní věk;diagnostika;prevalence |
Keywords in different language: | learning disabilities;motor learning;younger school age;diagnostics;prevalence |
Abstract: | Diplomová práce se zabývá specifickými poruchami motorického učení, zejména pak vývojovou poruchou koordinace. Cílem práce je popsat výskyt specifických poruch motorického učení u dětí mladšího školního věku se specifickými vzdělávacími potřebami. Zejména pak u dětí s lehkým mentálním postižením a narušenou komunikační schopností. |
Abstract in different language: | The diploma thesis deals with specific disorders of motor learning, especially developmental coordination disorder. The aim of the thesis is to describe the occurrence of specific motor learning disorders in younger school children with specific educational needs. Especially in children with mild mental disabilities and impaired communication ability. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KTV) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace - Vajs Karel.pdf | Plný text práce | 2,59 MB | Adobe PDF | View/Open |
Vajs - V.pdf | Posudek vedoucího práce | 125,54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Vajs - O.pdf | Posudek oponenta práce | 211,84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Vajs.pdf | Průběh obhajoby práce | 57,39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/31738
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.