Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodroužek Ladislav, Doc. PaedDr. Ph.D.
dc.contributor.authorHlaváčová, Eliška
dc.date.accepted2018-6-13
dc.date.accessioned2019-03-15T10:18:15Z-
dc.date.available2016-12-9-
dc.date.available2019-03-15T10:18:15Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-3-28
dc.identifier73053
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32325
dc.description.abstractDiplomová práce vychází z celoevropské problematiky poklesu zájmu o studium přírodních věd. V souvislosti s tímto tématem je diplomová práce zaměřena na badatelsky orientované vyučování v prvouce a přírodovědě. Teoretická část vymezuje pojmy související s badatelsky orientovanou výukou, objasňuje její význam a podstatu. Dále popisuje roli žáka a učitele při výuce, představuje vyučovací metody a formy výuky v souvislosti s badatelsky orientovanou výukou. Seznamuje s některými programy a projekty napomáhající badatelsky orientované výuce. Praktickou část tvoří soubor jednoduchých pokusů vhodných do výuky prvouky a přírodovědy.cs
dc.format65 s. (95 357 znaků), VII s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectbadatelsky orientované vyučovánícs
dc.subjectbadatelstvícs
dc.subjectpokuscs
dc.subjectprogramy na podporu bovcs
dc.subjectpřírodní vědycs
dc.titleBadatelský přístup ve výuce prvouky a přírodovědycs
dc.title.alternativeResearch Attitude to Teaching Natural Scienceen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is based on the European-wide downtrend in interest in study of natural science. In context with this topic is the thesis focused on research-oriented teaching of natural science at primary school. Terms related to research-oriented teaching, its importance and key features are defined in the theoretical part. Further, the role of a student and a teacher during classes is described. Teaching methods and forms of teaching are presented in connection with research-oriented teaching. Some programmes and projects which help research-oriented teaching are presented in this thesis. The practical part of the thesis is comprised of complex of simple experiments suitable for teaching of natural science at primary school.en
dc.subject.translatedinquiry-based science educationen
dc.subject.translatedinquiryen
dc.subject.translatedattempten
dc.subject.translatedprograms tu support ibseen
dc.subject.translatednatural scienceen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Badatelsky pristup ve vyuce prvouky a prirodovedy.pdfPlný text práce4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hlavacova VP.pdfPosudek vedoucího práce962,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hlavacova OP.pdfPosudek oponenta práce1,02 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hlavacova O.pdfPrůběh obhajoby práce483,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32325

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.