Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Podroužek Ladislav, Doc. PaedDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Hlaváčová, Eliška | |
dc.date.accepted | 2018-6-13 | |
dc.date.accessioned | 2019-03-15T10:18:15Z | - |
dc.date.available | 2016-12-9 | - |
dc.date.available | 2019-03-15T10:18:15Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-3-28 | |
dc.identifier | 73053 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/32325 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce vychází z celoevropské problematiky poklesu zájmu o studium přírodních věd. V souvislosti s tímto tématem je diplomová práce zaměřena na badatelsky orientované vyučování v prvouce a přírodovědě. Teoretická část vymezuje pojmy související s badatelsky orientovanou výukou, objasňuje její význam a podstatu. Dále popisuje roli žáka a učitele při výuce, představuje vyučovací metody a formy výuky v souvislosti s badatelsky orientovanou výukou. Seznamuje s některými programy a projekty napomáhající badatelsky orientované výuce. Praktickou část tvoří soubor jednoduchých pokusů vhodných do výuky prvouky a přírodovědy. | cs |
dc.format | 65 s. (95 357 znaků), VII s. Příloh | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | badatelsky orientované vyučování | cs |
dc.subject | badatelství | cs |
dc.subject | pokus | cs |
dc.subject | programy na podporu bov | cs |
dc.subject | přírodní vědy | cs |
dc.title | Badatelský přístup ve výuce prvouky a přírodovědy | cs |
dc.title.alternative | Research Attitude to Teaching Natural Science | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis is based on the European-wide downtrend in interest in study of natural science. In context with this topic is the thesis focused on research-oriented teaching of natural science at primary school. Terms related to research-oriented teaching, its importance and key features are defined in the theoretical part. Further, the role of a student and a teacher during classes is described. Teaching methods and forms of teaching are presented in connection with research-oriented teaching. Some programmes and projects which help research-oriented teaching are presented in this thesis. The practical part of the thesis is comprised of complex of simple experiments suitable for teaching of natural science at primary school. | en |
dc.subject.translated | inquiry-based science education | en |
dc.subject.translated | inquiry | en |
dc.subject.translated | attempt | en |
dc.subject.translated | programs tu support ibse | en |
dc.subject.translated | natural science | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Badatelsky pristup ve vyuce prvouky a prirodovedy.pdf | Plný text práce | 4 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hlavacova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 962,7 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hlavacova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 1,02 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hlavacova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 483,06 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/32325
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.