Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Stará, Lucie | |
dc.contributor.referee | Kašparová Martina, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2018-6-14 | |
dc.date.accessioned | 2019-03-15T10:19:16Z | - |
dc.date.available | 2016-11-29 | |
dc.date.available | 2019-03-15T10:19:16Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2017-4-9 | |
dc.identifier | 72557 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/32433 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá činnostmi vedoucími k správnému chápání rovinných útvarů na 1. stupni ZŠ. Teoretická část popisuje vlastnosti všech rovinných útvarů, se kterými se žáci běžně setkávají ve svém životě. Rozbor učebnic poukazuje na to, jaké učivo o rovinných útvarech se žáci učí v jednotlivých ročnících 1. stupně. Praktická část je zaměřena na realizaci činností, které žákům napomáhají ke správnému chápání rovinných útvarů. | cs |
dc.format | 91 s., XIX s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | rovinné útvary | cs |
dc.subject | čtverec | cs |
dc.subject | obdélník | cs |
dc.subject | trojúhelník | cs |
dc.subject | mnohoúhelník | cs |
dc.subject | kruh | cs |
dc.title | Činnosti vedoucí ke správnému chápání rovinných útvarů na 1. stupni | cs |
dc.title.alternative | Activities leading to a correct understanding of Planar Shapes at Primary School | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis ocuppies with the activities leading to the correct understanding of planar shapes at the primary school. The theoretical part describes the characteristics of all planar shapes that pupils normally meet in their lives. The analysis of math textbooks shows the curriculum of planar shapes in individual grades of primary school. The practical part is focused on realization of activities that help pupils to understand planar shapes correctly. | en |
dc.subject.translated | planar shapes | en |
dc.subject.translated | a square | en |
dc.subject.translated | a rectangle | en |
dc.subject.translated | a triangle | en |
dc.subject.translated | a polygon | en |
dc.subject.translated | a circle | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace - Lucie Stara.pdf | Plný text práce | 5,7 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
posudek_stara.pdf | Posudek oponenta práce | 606,8 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hodnoceni Stara584.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,05 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Protokol Stara605.pdf | Průběh obhajoby práce | 394,57 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/32433
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.