Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlimtová Václava, Mgr.
dc.contributor.authorZborníková, Michaela
dc.contributor.refereeSzachtová Alena, PhDr.
dc.date.accepted2018-6-11
dc.date.accessioned2019-03-15T10:25:06Z-
dc.date.available2017-9-8
dc.date.available2019-03-15T10:25:06Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-27
dc.identifier76251
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33107
dc.description.abstractV této bakalářské práci na téma zátěžové situace ve školní družině jsem se zabývala otázkami školní družiny a hlavními okruhy činností ve školní družině, historií školní družiny, předpoklady pro výkon práce vychovatelky a styly výchovy. V dalších kapitolách jsem věnovala pozornost zátěžovým situacím ve školní družině, stresu a stresorům a dalším možným důvodům vzniku zátěžových situací. Dále jsem popisovala školní neúspěšnost, obvyklé výchovné problémy dětí mladšího školního věku ve školní družině, což představuje neposlušnost, lhaní a agresivitu a jejich řešení.cs
dc.format34 s. (56 005 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectškolní družinacs
dc.subjectvychovatelkacs
dc.subjectstrescs
dc.subjectzátěžové situacecs
dc.subjectsyndrom vyhořenícs
dc.subjectškolacs
dc.subjectstresorycs
dc.subjectškolní neúspěšnostcs
dc.subjectžácics
dc.titleZátěžové situace ve školní družiněcs
dc.title.alternativeThe stressful situation in the after school careen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn this thesis on the stressful situation in the after school care I dealt with the questions related to the after school care and the main areas of activities in after school care, the history of the after school care, the prerequisites for tutoress and the education styles. In the following chapters I paid attention to the stressful situations in the after school care, stress and stressors and other possible causes of stressful situations. I also described educational failures. I focused on the usual educational problems of children of younger school age in the after school care, which is disobedience, lying and aggressiveness and their solutions.en
dc.subject.translatedafter school careen
dc.subject.translatedtutoressen
dc.subject.translatedstressen
dc.subject.translatedstressful situationsen
dc.subject.translatedburnout syndromeen
dc.subject.translatedschoolen
dc.subject.translatedstressorsen
dc.subject.translatedschool failureen
dc.subject.translatedpupilsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Zbornikova BP.pdfPlný text práce1,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zbornikova-vedouci.pdfPosudek vedoucího práce237,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zbornikova-oponent.pdfPosudek oponenta práce301,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zbornikova-prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce18,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33107

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.