Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorFajfrová Karolína, Ing.
dc.contributor.authorMaroušková, Michaela
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2018-6-11
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:08Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:28:08Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-18
dc.identifier74729
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33521
dc.description.abstractBakalářská práce má za cíl zefektivnit marketingový mix vybrané události, konkrétně turistického pochodu Gympl na cestách. První část práce vysvětluje pojem marketingový mix 4P a rozšířený marketingový mix 7P. Dále jsou v práci popsány vybrané marketingové metody výzkumu, které byly využity v praxi. V druhé části práce je marketingový mix 7P aplikován pro vybranou událost a jsou zanalyzovány ročníky předešlé pomocí rozhovorů. Na analýzu navazuje dotazníkové šetření, ze kterého vyplynuly návrhy opatření pro letošní ročník a ročníky následující. Návrhy pro letošní ročník byly autorkou pozorovány během pochodu, po uplynutí zhodnoceny a následně organizátoři rozhodli, zda se budou aplikovat i pro ročníky následující.cs
dc.format54 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectgympl na cestáchcs
dc.subjectudálostcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectosobní rozhovorycs
dc.subjectpozorovánícs
dc.titleNávrhy pro zefektivnění marketingového mixu pro vybranou událostcs
dc.title.alternativeProposal to improve marketing mix of particular eventen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis aims to improve marketing mix of particular event namely for tourist march Gympl na cestách. The first part explains the concept of the 4P marketing mix and extended marketing mix 7P. Then are in the thesis described selected marketing methods of research which have been used in practice. In the second part is marketing mix 7P applied for selected event and analyzed previous years through interviews. The analysis is followed by a survey research, which showed the proposals for this year and following years. Proposals for this year were observed during the event then evaluated and organizers decided about application for next years.en
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedgympl na cestáchen
dc.subject.translatedeventen
dc.subject.translatedsurvey researchen
dc.subject.translatedpersonal interviewsen
dc.subject.translatedobservationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Marouskova_Michaela.pdfPlný text práce2,16 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Marouskova_v.pdfPosudek vedoucího práce610,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Marouskova_o.pdfPosudek oponenta práce742,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Marouskova_p.pdfPrůběh obhajoby práce196,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33521

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.