Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHeller, Petr
dc.contributor.authorTříska, Ladislav
dc.date.accepted2018-6-29
dc.date.accessioned2019-03-18T08:42:46Z
dc.date.available2011-9-1
dc.date.available2019-03-18T08:42:46Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-5-9
dc.identifier75139
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33629
dc.description.abstractPředmětem řešení je navržení a odzkoušení nové koncepce větracího systému pro vozidla městské hromadné dopravy. Hlavním přínosem by měla být úspora hmotnosti celého systému, jednoduchá montáž a snížení hlučnosti větracího systému. V rámci této disertační práce se zaměřuji na parametry pohodlí v oblasti salonu vozu metra (měření na funkčním vzorku dle požadovaných norem a jeho vyhodnocení).cs
dc.format124 s., xlii s. přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmetrocs
dc.subjectvložený vůz metracs
dc.subjectparametry pohodlícs
dc.subjectvětrací systémcs
dc.subjecthybridní skříňcs
dc.subjectměřenícs
dc.subjectkolejová vozidlacs
dc.subjectúspora hmotnostics
dc.subjectměstská hromadná dopravacs
dc.subjecttkaninové potrubícs
dc.subjectvětrací jednotkacs
dc.subjectventilátorcs
dc.subjectcfd výpočtycs
dc.subjectproudění vzduchucs
dc.titleVýzkum a vývoj hybridních skříní pro kolejová vozidla - hmotnostně úsporné prvky větracího systémucs
dc.title.alternativeResearch and development of hybrid railway vehicles - weight-saving elements of the ventilation systemen
dc.typedisertační prácecs
dc.thesis.degree-namePh.D.cs
dc.thesis.degree-levelDoktorskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.description.resultNeobhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe project involves designing and testing a new concept of the ventilation system for urban mass transit vehicles. The key merits sought include weight savings in the entire system, straightforward installation and reduced noise of the ventilation system. This dissertation focuses on comfort parameters in the saloon of a metro car (measurement on a functional sample in accordance with relevant standards and its evaluation).en
dc.subject.translatedmetroen
dc.subject.translatedmid-train metro caren
dc.subject.translatedcomfort parametersen
dc.subject.translatedventilation systemen
dc.subject.translatedhybrid bodyen
dc.subject.translatedmeasurementen
dc.subject.translatedrail vehiclesen
dc.subject.translatedweight savingsen
dc.subject.translatedurban mass transiten
dc.subject.translatedfabric ductingen
dc.subject.translatedventilation uniten
dc.subject.translatedfanen
dc.subject.translatedcfd computationen
dc.subject.translatedair flowen
Vyskytuje se v kolekcích:Disertační práce / Dissertations (KKS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Disertacni_prace_L_Triska.pdfPlný text práce8,99 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek skolitele Triska.pdfPosudek vedoucího práce1,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudky Triska.pdfPosudek oponenta práce6,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zapis Triska.pdfPrůběh obhajoby práce759,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33629

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.