Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorBenediktová, Lenka
dc.date.accessioned2019-04-11T08:31:12Z
dc.date.available2019-04-11T08:31:12Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationArnica: časopis pro rozvoj přírodovědného vzdělávání. 2017, č. 1-2, s. 23-26.cs
dc.identifier.issn1804-8366
dc.identifier.urihttps://www.arnica.zcu.cz/images/casopis/2017/clanky/Arnika_2017_1-2_4-Benediktova-web.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33898
dc.description.abstractČlánek pojednává o zapojení tabletů a smartphonů s vhodným softwarovým vybavením do výuky přírodopisu na základní škole. V úvodní části jsou popsány různé možnosti zapojení tabletu či chytrého telefonu do výuky, jde tedy zejména o využití vhodných aplikací. Použitelné aplikace jsou rozdělené do dvou skupin. Hlavní náplní článku je představení aplikace Kahoot!. Tato aplikace umožňuje vytvářet zábavné kvízy do výuky. Text popisuje nejen funkce aplikace, a tedy tvorbu výukového kvízu, ale také uvádí možnosti, jak hotový materiál zapojit do výuky přírodopisu.cs
dc.description.sponsorshipČlánek vznikl s podporou projektu Didaktika – Člověk a příroda A CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000665.cs
dc.format4 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.relation.ispartofseriesArnicacs
dc.rights© Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.subjectpřírodopiscs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjecttabletycs
dc.subjectaplikace pro vzdělávánícs
dc.subjectiPadcs
dc.subjectKahoot!cs
dc.titleAplikace Kahoot! ve výuce přírodopisu na základní školecs
dc.titleKahoot! App in teaching natural history on grammar schoolen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe article deals with the use of mobile devices (tablets and smartphones) in education. Even though it is possible to use these tools in education with the basic software, it is appropriate to equip them with other special apps. Educational apps can be divided into two categories. The first group consists of finished apps that focus on a certain subject, or on a certain topic of the subject (for example Bird Atlas, 3D Brain etc.). In the second group we can find apps that allow the teacher to create his own content. Kahoot! App, about which this article is, belongs to the second group. It is a software, in which the teacher can prepare a fun quiz for the children on any kind of topic that is appropriate for the subject. During the lesson the teacher projects questions on the board and the children can answer those using their tablets, turning them into a voting device after the app is turned on. The app can be involved even in opposite method, meaning that the quizzes can be created by the children themselves and afterwards tested on their classmates. The app is available for free and not dependent on certain types of OS.en
dc.subject.translatednatural historyen
dc.subject.translatedgrammar schoolen
dc.subject.translatedtabletsen
dc.subject.translatedapps for educationen
dc.subject.translatediPaden
dc.subject.translatedKahoot!en
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1-2 (2017)
Číslo 1-2 (2017)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Arnika_2017_1-2_4-Benediktova-web.pdfPlný text864,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33898

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.